مدیر کل صدا و سیمای کرمان مطرح کرد :

میزان رضایتمندی مردم از صدا وسیمای کرمان از میانگین کشور بالاتر است

  • شناسه خبر: 141211
میزان رضایتمندی مردم از صدا وسیمای کرمان از میانگین کشور بالاتر است

مدیر کل صدا و سیمای کرمان :براساس اخرین نظر سنجی از تلویزیون، ۶۷ درصد مخاطب با ۸۷ درصد رضایتمندی از تیلویزیون کرمان نشان دهنده این است که  میزان رضایتمندی  مخاطبین از درصد کل کشوری بالاتر است.

خانه » آخرین اخبار » میزان رضایتمندی مردم از صدا وسیمای کرمان از میانگین کشور بالاتر است

به گزارش خانه خشتی ؛احمد علی رمضانی مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان در جلسه هم اندیشی با مدیران فرهنگی شهرستان رفسنجان  در رادیو رفسنجان اظهار داشت: فضای مجازی بر ما غلبه کرده است این فضا به کسی جوابگو نیست رعایت ابروی افراد را ندارد و هر چه را به ذهنشان می رسد منتشر می کنند .

وی بیان داشت:فرق ما با فضای مجازی این است که ما صاحب داریم و باید به صاحب خود پاسخگو باشیم هم به مردم و هم به مسئولین جواب بدهیم ولی فضای مجازی به کشی پاسخگو نیست .

علی رمضانی افزود :اگر به جوانان اجازه دهیم وارد این فضاها شوند و مطالب مورد نیازشان را اخذ کنند کنترلش دست ما نیست مانند سایت امد نیور که در اغتشاشات اخیر نقش محوری را بازی می کرد اصلا به صلاح جوانان نیست ،صدا و سیما علی رغم مشکلات براساس نظرسنجی معتبر در صدر اعتماد مردم است .

مدیر صدا وسیمای کرمان عنوان داشت :کرمان ۳۴ درصد مخاطب و بالغ بر ۹۰ و اندی رضایتمندی را داراست که میانگین رضایتمندی و درصد مخاطبانش از سراسر کشور بیشتر است ،رادیوها در خوش بینانه ترین حالت ۳۰ درصد مخاطب دارند ولی  این میزان در کرمان زیاد است .

وی تاکید داشت :براساس اخرین نظر سنجی از تلویزیون، ۶۷ درصد مخاطب با ۸۷ درصد رضایتمندی که این میزان از میزان رضایتمندی  مخاطبین کشوری بالاتر است .

علی رمضانی یاداور شد :۵۰ درصد از افرادی که در مسابقات قرانی تلویزیون کرمان شرکت بودند خارج از استان بودند این نشان می دهد تلویزیون ما در خارج از مرزهای کرمان مخاطبین زیادی دارد .

احمد علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان

احمد علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان

وی خاطرنشان کرد :در زمان خدمت خود تلاش کردیم که سنوات همکارانی که اینجا فعالیت دارند از نظر بحث بیمه ای اقدام لازم صورت گیرد عدم رعایت اخذ نیرو در رادیو باعث شده نیرو زیادی وارد رادیو شود و در زمینه استخدام این افراد دچار مشکل شدیم .

علی رمضانی اذعان داشت :تلاش می کنیم که دوستانی که  پای رادیو ماندند و نقش انها در اعتلای رادیو کم نیست کمک کنیم ما مسئول و مدعی العموم افکار مردم هستیم رسانه ها به طور عام و رادیو و تلویزیون به طور خاص مدعی العموم مردم هستند .

وی افزود :نباید بی تفاوت از کنار این موضوع رد شد چرا که رسالت ما اقتضا می کند مسئول باشیم این نابسامانی های جامعه میتواند در حوزه ترافیک ،اعتیاد و طلاق و …باشد و وقتی کسی مدعی العموم شد اگر کار خود را انجام ندهد خوب عمل نکرده است .

جلسه هم اندیشی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در رادیو رفسنجان

مدیر کل صدا وسیمای کرمان گفت :باید مشکلات را بسنجیم کار پژوهشی انجام شود و به رادیو کمک کنید و نسبت سال به سال، ان را ارزیابی کنیم اگر مشکلات کم نشد باید در عملکرد رادیو بازنگری کنیم .

وی خاطرنشان کرد :فضای رفسنجان نسبت به جاهای دیگر متفاوت است ،در جرم و جنایت امارهای رفسنجان نسبت به جاهای دیگر کمتر است و این از برکات رادیو است .

علی رمضانی با بیان اینکه باید رادیو را از دو جهت حمایت کرد گفت :تعامل با رادیو یکی ازاین جهت است که مسئولین باید دعوت رادیو را بپذیرند و همچنین از رادیو حمایت کنند .

وی تاکید داشت :مسئولین هر میزانی که برای رادیو و رسانه ها سرمایه گذاری کنند بیان کننده دو چیز است اهتمام به فرهنگ و قدردانی از کاری که برایشان انجام می شود .

جلسه هم اندیشی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در رادیو رفسنجان

جلسه هم اندیشی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در رادیو رفسنجان

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان عنوان داشت :۵ میلیارد در سال ۹۶ اخذ کردیم که برای دیوار رفسنجان قرار دادیم ما در حد مقدور نیازها این رادیو را برطرف می کنیم و از اینکه جشن رادیور در موعد مقرر برقرار نشد با نشست همفکری برای ارتقای برنامه های رادیو جلسه گذاشتیم.

برچسب ها:
رادیو رفسنجان صدا و سیمای مرکز استان کرمان علی رمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کزمان هم اندیشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان