پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان در رفسنجان برپا شد + تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز با حضور رئیس آموزش و پرورش رفسنجان نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان در مدرسه رقیه گرامی این شهر گشایش یافت.

سید کاظم حسینی پور رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان در حاشیه این جشنواره در گفت و گو با خانه خشتی در تشریح این خبر اظهار داشت: جشنواره جابر بن حیان مربوط به دانش اموزان پایه ابتدایی پیش در آمد و مقدمه ای است بر جشنواره خوارزمی که در دوران متوسط اول و دوم برگزار می شود.

وی افزود: دانش آموزان مبتکر و خلاق با کمک و راهنمایی مدرسه ، معلمین و خانواده ها طرح هایی را ارائه می کنند و مجموعه طرح های حاضر در این مکان یک دهم طرح هایی است که دانش اموزان ارائه کردند.

حسینی پور گفت: این طرح ها مورد داوری قرار میگیرد و طرح های برتر معرفی می شوند به استان و به همین صورت در سطح استان طرح های برتر کشوری معرفی می شوند و دانش اموزان برتر از یکسری امتیازات برخوردار هستند که می توانند در دوران تحصیل از انها استفاده کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش  خاطر نشان کرد: بالغ بر یک هزار و ۳۳۰ طرح از میان بیش از ۴ هزار طرح از تمامی مدارس سطح شهرستان رفسنجان در این مکان در معرض دید قرار گرفته اند که سه طرح در هر پایه انتخاب و به استان معرفی می شود.

 

 

خروج از نسخه موبایل