امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

مطالبات مردم جز با خدمت صادقانه میسر نیست

  • شناسه خبر: 140937
مطالبات مردم جز با خدمت صادقانه میسر نیست

به گزارش خانه خشتی ؛ امام جمعه رفسنجان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که با حضور مسئولین شهرستان و بخش نوق در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهر بهرمان برگزار شد، اظهار داشت :پاسخگویی مسئولین می تواند  رضایتمندی بیشتری را حاصل کند . وی بیان داشت :مدیر و مسئول شاید نتواند […]

خانه » آخرین اخبار » مطالبات مردم جز با خدمت صادقانه میسر نیست

به گزارش خانه خشتی ؛ امام جمعه رفسنجان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که با حضور مسئولین شهرستان و بخش نوق در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهر بهرمان برگزار شد، اظهار داشت :پاسخگویی مسئولین می تواند  رضایتمندی بیشتری را حاصل کند .

وی بیان داشت :مدیر و مسئول شاید نتواند مشکل ارباب رجوع را حل کند اما همین که سخن وی بشنود و با گرمی با وی برخورد کند و او را راهنمایی کند و موانع سر راه  بیان کند قطعا با رضایتمندی از اداره خارج می شود .

امام جمعه تصریح کرد :امروزه مردم مطالبه گر شده اند و جلوی مطالبات مردم را نمی شود گرفت و تاکید مقام معظم هم به این موضوع اشاره دارند که مطالبات باید شنیده و عمل شوند و هم دولت ، مجلس و دستگاه قضایی  باید مطالبات مردم را بشنوند و این جز با  خدمت صادقانه میسر نیست .

رمضانی پور با بیان اینکه این انقلاب از ان همه است و همه باید همت کنند گفت :ما از میان مردم برای انجام خدمت انتخاب شده ایم باید صادقانه و خالصانه جوابگو باشیم وقت بیشتری را برای مردم بگذارد رئیس اداره باید در وقت غیر اداری هم جوابگو باشد .

وی افزود :شان مدیر این است که همیشه پاسخگو باشد بیشترین نارضایتی های مردم از ناحیه دادگستری می باشد باید قضات وقت بیشتری بگذارند .

امام جمعه به تقوی در انقلاب اشاره داشت و عنوان داشت :مردم به وظیفه خود خوب عمل می کنند و هزینه انقلابی بودن خود را به خوبی می پردازند سختیها و تحریمها را تحمل می کنند ما مسئولین باید انقلابی عمل کنیم ایا ما هم هزینه های انقلابی بودن را می دهیم با نه ؟

وی ضمن اشاره به ایه ای از قران کریم خاطرنشان کرد :ایمان و تقوی الهی مردم در دوران سختی ها و تحریمها در زمان پیامبر توانست مردم ان زمان نگه دارد .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان خدمت صادقانه شورای اداری شهرستان رفسنجان مطالبات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان