اعزام تیم دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مسابقات المپیاد بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور+تصاویر

  • شناسه خبر: 140330
اعزام تیم دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مسابقات المپیاد بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور+تصاویر

تیم دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مسابقات المپیاد بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که در ساری برگزار میشود اعزام شدند.

خانه » آخرین اخبار » اعزام تیم دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مسابقات المپیاد بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی ؛ خیر خواه مسئول تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در جمع اعضای اعزامی تیم دانشگاه علوم پزشکی به مسابقات المپیاد بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور اظهارداشت :این سومین المپیاد همگانی وزارت علوم بهداشت می باشد که در ۵ رشته فوتبال دستی ،دارت ،طناب زنی و داژبال ( وسط بازی) و امادگی جسمانی در شهر ساری برگزار می شود.

وی بیان داشت :مقدمات المیپاد فراهم شده است برای برخی رشته ها که امکان اموزش در شهرستان نبوده است اعضای تیم برای اموزش به کرمان فرستاده شدند.

دکتر محمد رضا حاجی زاده معاون دانشجوی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اظهار افتخار از برگزاری چنین المپیادی عنوان داشت : امید داریم این المپیاد برکتی باشد برای دانشگاه که در جهت اهداف ورزشی دانشگاه قدم مثبتی برداشته شود .

وی گفت : ورزش در معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه اولویت اصلی ما بوده است برنامه های راهبردی کوتاه مدت و دراز مدت طراحی شده است و یک سری برنامه های عملیاتی داریم که باید یک سری کارهای باید انجام شود در برگزاری خیلی از برنامه ها  بخصوص اهدا جوایز و به تاخیر افتادن ان  شرمنده دوستان می شویم .

دکتر حاجی زاده با بیان اینکه هدف اصلی وزارت خانه گسترش ورزش همگانی است افزود :برگزاری مسابقات بهانه ای است که قشر دانشجو را وارد عرصه ورزش نماییم دلیلش این است که اگر محیط دانشگاه ورزشی نباشد پویایی لازم نداشته باشد به اهداف خود نخواهد رسید .

وی ادامه داد :در این مسابقات در درجه اول سلامت تیم مهم است نتیجه این المپیاد هم امیدوار کننده است ما هیچ سرمایه گذاری نکردیم هر چه دارید از استعدادهای خودتان است.

معاون دانشجوی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد :هماهنگی تیمی مهم است و امیدواریم با توسل به شهداء و ائمه در رده های تیمی و انفرادی نتایج قابل قبولی بدست اوریم .

وی با بیان اینکه بحث اخلاق در المپیاد مهم است یاداور شد : امید داریم با نتایج مطلوبی که بدست بیاوریم مشوق و الگویی برای دیگر دانشجویان باشیم و باعث رونق ورزش همگانی شویم.

برچسب ها:
المپیاد همگانی وزارت علوم بهداشت المپیاد ورزشی امادگی جسمانی تیم دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دارت داژبال دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان فوتبال دستی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان