پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

تیم کمیته اتومبیلرانی رفسنجان با اقتدار بر سکوی نخست قهرمانی استان ایستاد

تیم کمیته اتومبیلرانی رفسنجان با اقتدار بر سکوی نخست قهرمانی استان ایستادتیم کمیته اتومبیلرانی رفسنجان با اقتدار بر سکوی نخست قهرمانی استان ایستاد

تیم کمیته اتومبیلرانی رفسنجان با اقتدار بر سکوی نخست قهرمانی استان ایستاد

حسین راکی در گفت و گو با خانه خشتی با اعلام خبر افزود:  مسابقات اسلالوم قهرمانی استان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن با شرکت ۳۵ شرکت کننده از شهرستان های رفسنجان بم گلبافت و کرمان و در بخش گلباف شهرستان کرمان برگزار شد.

وی بیان داشت: تیم‌ کمیته اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان که به مربیگری حمید جعفری به این مسابقه اعزام شده بود حائز چندین عنوان برتر و قهرمانی رفسنجان در مجموع تیمی شد.

راکی خاطر نشان کرد: در این مسابقات برای تیم رفسنجان در کلاس ۱۵۰۰- حرفه ای بانوان محبوبه واحدیان به مقام نخست رسید، ثریا یزدانپناه دوم شد و لیلا شبانی بر سکوی سوم ایستاد.

وی افزود: در کلاس ۲۰۰۰- حرفه ای بانوان فاطمه احمدی اول و زهرا برهانی به مقام دومی رسید و در کلاس ۲۰۰۰- اماتور بانوان اعظم مرادی دوم شد .

راکی گفت: در کلاس ازاد و حرفه ای بانوان محبوبه واحدیان، ثریا یزدان پناه و فاطمه احمدی بترتیب اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در کلاس ۱۵۰۰- آماتور اقایان محمد دئفه جعفری به مقام سوم رسید، در کلاس ۲۰۰۰-حرفه ای اقایان سعید شایگان به قهرمانی و علیرضا غلامی به سومی دست یافت و در کلاس ازاد اقایان نیز منصور اسدالهی اول و بهروز بقائی دوم شد .

رئیس هیات اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات تیم های رفسنجان، کرمان و بم مقام ها ی اول تا سوم را کسب کردند.
وی خاطر نشان کرد:سینا ریاحی یکی دیگر از اعضای کمیته اتومبیلرانی رفسنجان مسئولیت سرداوری این‌مسابقه را به عهده داشت .

خروج از نسخه موبایل