کفاشیان فوتبال را نمی فهمد

عزیزی: مثل برخی به دنبال لابی برای کار نیستم

  • شناسه خبر: 13904
عزیزی: مثل برخی به دنبال لابی برای کار نیستم

عزیزی: مثل خیلی ها مدام به دنبال لابی برای کار نیستم و نمی خواهم با چاپلوسی کار کنم    به گزارش “خانه خشتی”، در مسابقات جام جهانی ۹۸، تیم ملی فوتبال ایران، قدرت برتر آسیا محسوب می شد بازیکنانی لباس تیم ملی را بر تن می کردند که بسیار توانمند تر و با هوش تر و […]

خانه » آخرین اخبار » عزیزی: مثل برخی به دنبال لابی برای کار نیستم
عزیزی: مثل خیلی ها مدام به دنبال لابی برای کار نیستم و نمی خواهم با چاپلوسی کار کنم
   به گزارش “خانه خشتی”، در مسابقات جام جهانی ۹۸، تیم ملی فوتبال ایران، قدرت برتر آسیا محسوب می شد بازیکنانی لباس تیم ملی را بر تن می کردند که بسیار توانمند تر و با هوش تر و تکنیکی تر از نفرات فعلی بودند. برای آنها فرقی نمی کرد مقابل تیم ها در تهران به میدان بروند یا در خانه حریف. در هر صورت، برای کسب پیروزی به میدان می رفتند. اما  امروز  فوتبال ما و در راس آن تیم ملی به سرنوشتی دچار شده که برایش فرقی نمی کند میزبان باشد یا میهمان. در هر دو صورت احتمال شکست با درصد بالایی وجود دارد. نمونه بارز این ناکامی ها  رقابت های غرب آسیا است که ملی پوشان به ۲ تساوی و یک پیروزی خفیف مقابل یمن رضایت دادند و  برای اولین بار در تاریخ این رقابت ها، حتی از گروه خود صعود نکردیم. 

 خداداد عزیزی  یکی از بازیکنان نسل طلایی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۹۸ در رابطه با مسایل فوتبال با  مدال نیوز گفت و گویی انجام داد.

وی اظهار داشت: ۱۲-۱۳ سال پیش اگر تیم های نوجوانان، جوانان و امیدمان از رقابت های آسیا حذف می شدند، حداقل از دل این تیم ها چند بازیکن مانند مهدوی کیاها، علی موسوی ها، علی کریمی ها بیرون می آمدند که به درد فوتبال بخورند وگرنه در فوتبالی که سرمربی تیم ملی اش « کی روش» در مسابقات غرب آسیا حتی روی نیمکت نمی نشیند، چه انتظاری می توانید داشته باشید. چرا ما تیم امیدخود را با منصوریان به این مسابقات نفرستادیم. حتی می توانستیم تیم جوانان را همراه با ۳ بازیکن تیم امید به این رقابت ها بفرستیم. اما اینکه تیم ملی را با این نفرات به کویت بفرستیم، بسیار اشتباه بود.

خداداد در مورد اینکه سرمربی تیم ملی عربستان هم به مانند کی روش از روی سکو بازی های این تیم تماشا می کرد، به مدال نیوز گفت: شاید عربستان خیلی کارهای دیگر انجام دهد، ما نباید از آنها تقلید کنیم. گذشته از عربستان، کشورهای عربی هم اقدامات زیادی انجام می دهند، ما نباید به مانند آنها عمل کنیم. باید باواقعیت های فوتبال کشورمان کنار بیاییم و آنها را اصلاح کنیم. واقعیت این است که این نسل فوتبال ما نسل سوخته است.

  عزیری  در پاسخ به این سوال که آیا با استعفای  علی کفاشیان  موافق است یا نه گفت : کفاشیان زحمتش را کشید اما  به  درد  مدیریت در فوتبال نمی خورد. کفاشیان فوتبال را نمی فهمد و اهالی فوتبال هم نمی توانند با او ارتباط بر قرار کنند.

  عزیزی   با اشاره به شرایط تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: متاسفانه شرایط در جدول رده بندی به نوعی است که باید ۲-۳ معجزه رخ دهد که ما بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. در حال حاضر ۴ تیم ایران، کره جنوبی، قطر و ازبکستان شانس صعود به جام جهانی را دارند که با توجه به نتایجی که کسب کرده ایم، کارمان به اما و اگر کشیده شده است. در برهه کنونی هم کی روش این ریسک را نمی کند که دست به جوانگرایی بزند. مثلا اشکان دژاگه را بیرون بگذارد و یعقوب کریمی را بازی دهد. سرمربی تیم ملی جرات این کار را ندارد. فقط امیدوارم اگر به جام جهانی صعود کردیم، یک تیم جوان را به این مسابقات اعزام کنیم تا در نهایت یک تغییر و تحولی در تیم ملی ایجاد شود.

عزیزی در خصوص آینده مربیگری اش به مدال نیوز گفت: من در حال حاضر جایی کار نمی کنم و نیاز هم ندارم. نه از نظر مالی و نه ازحیث فوتبالی. نیاز ندارم که حتماً در جایی سرمربیگری کنم، راحت در خانه هستم و استراحت می کنم. به مانند.خیلی های دیگر موبایلم دائماً روشن نیست تا با این و آن لابی کنم. با فلان وزیر و مسئول گرم بگیرم. راضی ام خارج از هیاهو بنشینم، اما با چاپلوسی کار نکنم. هر کس خواست با خداداد عزیزی کار کند پا پیش می گذارد. با تیم ابومسلم به عنوان مدیرفنی کار می کنم. اما آنجا هم وضعیت مالکیت باشگاه مشخص نیست.بی پولی هم به مانند اکثر باشگاه ها در اینجا وجود دارد من مثل برخی مربیان نیستم با فریب بازیکن را از تیم حذف کنم.

وی با اشاره به اظهارات محمد دادکان که اعلام کرده در صورت بازگشت به فوتبال لیگ را یکسال تعطیل کرده و سقف قرارداد بازیکنان ۵۰ میلیون خواهد شد گفت: دادکان نمی تواند چنین کاری را انجام دهد. رییس فدراسیون نمی تواند در امورباشگاه ها دخالت کند. بلکه به عنوان متولی ورزشی می تواند سیاست کلی فوتبال را تعیین کند. باشگاه ها کار خود را انجام می دهند. خود دادکان خیلی بودجه صرف فوتبال کرد. مبلغ کلانی هم برای تمدید قرارداد برانکو پرداخت کرد. نمی توان خارج از گود نشست و گفت لنگش کن. اظهارات دادکان غیر منطقی است.

منبع : مدال نیوز

برچسب ها:
عزیزی: مثل برخی به دنبال لابی برای کار نیستم کفاشیان فوتبال را نمی فهمد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان