پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

دعوت امام جمعه رفسنجان برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

حجت الاسلام رمضانی پور در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عزیز انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: حقیقتا مردم استان کرمان به ویژه شهرستان رفسنجان در ۳۹ سال گذشته پای همه عرصه های انقلاب ایستادند و با همه توانشان چه در دوران نقلاب، دفاع مقدس و چه پس از آن در میدان حاضر شدند؛ این فداکاری ها در کارنامه همه مردم استان به ویژه رفسنجان ثبت گردیده است.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه رفسنجان هرساله برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان خود به ثبت می رسانند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: امسال با توجه به اهمیت این روزها و همچنین اغتشاشات اخیر در کشور که در حوالی روز نه دی با حمایت بیگانگان انجام شد و نیز با توجه به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا که به ملت پرافتخار ایران اسلامی جسارت کردند می طلبد جواب حرفهای باطل و زننده در کف خیابان ها داده شود.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: هرساله این کار انجام شده و اقشار مختلف مردم از نوجوان و جوان و دانشگاهی و دانش آموز تا کسبه بازار کارمندان و مسئولین در دفاع از انقلاب برخواستند.

وی افزود: ممکن است به واسطه مشکلات موجود مردم نارضایتی هایی داشته باشند اما اصل نظام برای مردم مهم است و دشمن نیز اصل نظام را هداف قرار گرفته و نارضایتی های مردم را بهانه می کند.

رمضانی پور گفت: ممکن است مسئولی کم کاری کند اما با مطالبه شما مردم عزیز همه کم کاری ها و گرفتاری ها بیکاری و معیشتد روال طبیعی خود قرار میگیرد.

امام جمعه رفسنجان در پایان از عموم مردم شهید پرور شهرستان رفسنجان برای حضور در مراسم باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن که از ساعت ۹ از محل میدان علی ابن ابیطالب(ع) به سمت میدان شهداء برگزار می شود ، دعوت بعمل آورد.

 

خروج از نسخه موبایل