دعوت امام جمعه رفسنجان برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

  • شناسه خبر: 138936
دعوت امام جمعه رفسنجان برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

امام جمعه رفسنجان از عموم مردم همیشه در صحنه شهرستان رفسنجان برای حضوری باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورد.

خانه » سیاسی » دعوت امام جمعه رفسنجان برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

حجت الاسلام رمضانی پور در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عزیز انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: حقیقتا مردم استان کرمان به ویژه شهرستان رفسنجان در ۳۹ سال گذشته پای همه عرصه های انقلاب ایستادند و با همه توانشان چه در دوران نقلاب، دفاع مقدس و چه پس از آن در میدان حاضر شدند؛ این فداکاری ها در کارنامه همه مردم استان به ویژه رفسنجان ثبت گردیده است.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه رفسنجان هرساله برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان خود به ثبت می رسانند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: امسال با توجه به اهمیت این روزها و همچنین اغتشاشات اخیر در کشور که در حوالی روز نه دی با حمایت بیگانگان انجام شد و نیز با توجه به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا که به ملت پرافتخار ایران اسلامی جسارت کردند می طلبد جواب حرفهای باطل و زننده در کف خیابان ها داده شود.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: هرساله این کار انجام شده و اقشار مختلف مردم از نوجوان و جوان و دانشگاهی و دانش آموز تا کسبه بازار کارمندان و مسئولین در دفاع از انقلاب برخواستند.

وی افزود: ممکن است به واسطه مشکلات موجود مردم نارضایتی هایی داشته باشند اما اصل نظام برای مردم مهم است و دشمن نیز اصل نظام را هداف قرار گرفته و نارضایتی های مردم را بهانه می کند.

رمضانی پور گفت: ممکن است مسئولی کم کاری کند اما با مطالبه شما مردم عزیز همه کم کاری ها و گرفتاری ها بیکاری و معیشتد روال طبیعی خود قرار میگیرد.

امام جمعه رفسنجان در پایان از عموم مردم شهید پرور شهرستان رفسنجان برای حضور در مراسم باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن که از ساعت ۹ از محل میدان علی ابن ابیطالب(ع) به سمت میدان شهداء برگزار می شود ، دعوت بعمل آورد.

 

برچسب ها:
راهپیمایی22 بهمن در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان