کارخانه تولید رینگ آلومینیوم رفسنجان تولید خود را دو و دو دهم برابر کرد / عکس

  • شناسه خبر: 138646
کارخانه تولید رینگ آلومینیوم رفسنجان تولید خود را دو و دو دهم برابر کرد / عکس

کارخانه تولید رینگ آلومینیوم شهرستان رفسنجان با افتتاح فاز دوم طرح توسعه ، ظرفیت تولید خود را دو و دو دهم برابر کرد.

خانه » علم و فن آوری » کارخانه تولید رینگ آلومینیوم رفسنجان تولید خود را دو و دو دهم برابر کرد / عکس

 به گزارش خانه خشتی ، طرح توسعه کارخانه تولید رینگ آلومینیوم (اروند چرخ) شهرستان رفسنجان با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت و نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته رسما افتتاح شد.

 برای راه اندازی فاز دوم کارخانه تولید رینگ با ظرفیت تولید سالانه ۲ میلیون رینگ در رفسنجان ، ۴۰ میلیارد تومان هزینه شد.

ظرفیت تولید فاز اول کارخانه یاد شده سالانه ۷۵۰ هزار حلقه رینگ آلومینیوم بود که با بهره برداری از فاز جدید ظرفیت تولید کارخانه دو و دو دهم برابر شده است.

مرحله  اول کارخانه تولید رینگ ( اروند چرخ ) در رفسنجان با سرمایه تقریبی ۹۰ میلیارد ریال و ۱۸ میلیون یورو و در زمینی به وسعت ۳ هکتار و زیر بنایی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع سال ۸۵ در شهرک صنعتی شهرستان رفسنجان راه اندازی شد.

اروند چرخ پس از گذشت ۱۰ سال از تولید و عرضه صولات خود با کسب افتخاراتی همچون استانداردهای جهانی و ملی PPM=0 پس از فروش هم اکنون با تنوعی قابل توجه ، تامین کننده قطعات بسیار مهم و فوق ایمنی خودرو بوده و بر نقش خود برای رسیدن ایران به خودکفایی در این زمینه میبالد.
شرکت تولیدی اروند چرخ در سال ۱۳۸۲ با تکیه بر تکنولوژی BBS آلمان فعالیت تولیدی خود را بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده این محصول در ایران آغاز نمود .

طرح توسعه شرکت تولیدی اروند چرخ در سال جاری با توسعه سالن های تولید به میزان ۱۸۰۰۰ متر مربع با تکنولوژی روز اروپا با تکیه بر علم و هنر ایرانی توانایی تولید ۱.۵ میلیون رینگ اسپورت از سایز ۱۳ تا ۱۸ اینچ برای کلیه خوردوسازان داخل کشور را فراهم نموده است.

علاوه بر تامین خطوط ایران خودرو و سایپا بعنوان بزرگترین تولید کنندگان خوردروی کشور این شرکت بدلیل کیفیت بالای تکنولوژی و محصول در رده اولین قطعات داخلی سازی شده جهت شرکت های جوینت ونچر اروپایی مانند پژو- سیتروئن و رنو نیز قرار گرفته است.

سرمایه گذاری طرح توسعه این شرکت بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال علاوه بر ۱۸ میلیون یورو سرمایه گذاری در طرح اولیه،  موجبات اشتغال ۵۰۰ نفر از جوانان بومی بصورت مستقیم را فراهم خواهد آورد. و سالیانه از خروج ارز از کشور به میزان حداقل ۶۰ میلیون دلار جلوگیری نموده و علاوه بر آن ایران را برای اولین بار بعنوان صادر کننده این محصول به بازارهای جهانی و بخصوص اروپا معرفی خواهد نمود.

یکی از موانعی که در سر راه این شرکت وجود دارد در بحث مسائل رقابت ناسالم است به شکلی که طراحی‌های اختصاصی شرکت اروند چرخ توسط شرکتهای چینی با کیفیت کم و وزن سبکتر و نهایتا ارزانتر وارد کشور می شود.

 

برچسب ها:
اروند چرخ رفسنجان کارخانه تولید رینگ آلومینیوم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شرکت طلایه داران خیبر

    لطفا کاتالوگ رینگ هاتون رو ارسال کنید

    سعیدپارسا

    جناب آقای دکتر سالاری استاد بزرگوار با سلام و احترام، بنده سعید پارسا عضو هیات علمی بازنشسته پژوهشگاه مواد و انرژی معروض می دارد نظر به اینکه احتمال کمبود مواد اولیه وجود دارد لذا بنا به ارادت به آنجناب معروض می دارد یکی از راههای مفابله‌ با کمبود مواد اولیه‌ تکنولوژی بازیافت است که کاربردهای فراوان دارد. که شاید بعضی از کمبودها را جبران نماید. با آرزوی موفقیت و تندرستی ارادتمند سعیدپارسا
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان