مراسم اربعین حسینی در مصلای رفسنجان

لبیک یا حسین (ع)

  • شناسه خبر: 13817
لبیک یا حسین (ع)

به گزارش خبرنگار خانه خشتی …

خانه » آخرین اخبار » لبیک یا حسین (ع)

مردم شریف رفسنجان هم صدا با عاشقان کربلا فریاد «لبیک یا حسین (ع)» سر دادند.

صبح امروز در مراسمی که با حضور جمع کثیری از عزاداران امام حسین (ع) در مصلی بزرگ امام خامنه ای برگزار شد، مردم رفسنجان ارادت خود را به امام حسین (ع) به جهانیان نشان دادند.
به گزارش خبرنگار خانه خشتی، حجت الاسلام اسماعیلی در این مراسم ضمن تأکید بر تلاش شبکه های ماهواره ای فارسی زبان غربی مبنی بر شستشوی اذهان عمومی، گفت: این شبکه ها با تکرار این موضوع که جنگ امام حسین(ع) و یزید میان اعراب و خارج از ایران انجام شده است، بدنبال کم کردن روحیه شهادت طلبی در میان ایرانیان هستند. این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: صهیونیست قصد دارد شیعه را از پرواز بیندازد، و برای این کار سعی می کند جوانان را از امام حسین (ع) و حضرت مهدی (عج) دور کند و زیارت عاشورا و دعای ندبه را از آنان بگیرد؛ چرا که زیارت عاشورا ضمن احیای روحیه شهادت طلبی حوانان، تنفر آنان را نسبت به دشمنانشان افزایش می دهد.
حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه این اقدام صهیونیست در برابر اهتمامی که در خمیرمایه شیعه مهیاست، هرگز به ثمر نمی رسد، گفت: امروز «لبیک یا حسین (ع)» تداعی فرهنگی نجات بخش برای بشر در مقابله با دشمنان قسم خورده آنان است.
وی با تأکید بر لزوم حمایت شیعیان از رهبر و مقتدای خود، افزود: امیر مومنان علی (ع) می فرمایند: «کسی که هنگام یاری رهبرش در خواب باشد، با لگد دشمنانش بیدار می شود». لذا اگر در جامعه ای این بی تفاوتی ها رخ دهد، تسلط دشمن بر آن جامعه به راحتی اتفاق می افتد.
در پایان مردم رفسنجان به منظور تجدید بیعت با میلیون ها میلیون عاشق و عزادار امام حسین (ع) و برای برائت از دشمنان و همراهی با امام حسین (ع) فریاد «لبیک یا حسین (ع)» را سر دادند.

برچسب ها:
لبیک یا حسین (ع)
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان