مدیر حراست مسجد مقدس جمکران:

حضور مردم و اطاعت از ولایت فقیه عامل خنثی کردن نقشه های دشمن است

  • شناسه خبر: 138071
حضور مردم و اطاعت از ولایت فقیه عامل خنثی کردن نقشه های دشمن است

مدیر حراست مسجد مقدس جمکران گفت : حضور مردم و اطاعت از ولایت فقیه نقشه های دشمنان ایران را خنثی می کند .

خانه » فرهنگی مذهبی » حضور مردم و اطاعت از ولایت فقیه عامل خنثی کردن نقشه های دشمن است

به گزارش خانه خشتی ؛ ابوالقاسم شربتی مدیرحراست مسجد جمکران در مراسم گردهمایی خادمین افتخاری مسجد جمکران استان کرمان ضمن ابراز خشنودی از حضور خود در رفسنجان اظهار داشت :امیدواریم دیگر استانها وشهرستانها به تاسی از شما ادامه دهنده این مراسمات باشند .

وی بیان داشت :مسجد جمکران به حضور خادمینی چون شماها نیاز دارد ،خدمت در مسجد جمکران توفیقی است که نصیب هر کس نمی شود و قطعا صواب حضور شما که از راه طولانی از رفسنجان به قم مشرف می شوید مضاعف خواهد بود .

شربتی با اشاره به اینکه خانواده های خادمین هم در صواب مسجدجمکران شریک خواهند بود افزود :اگر همراهی خانواده های خادمین نبود انها توفیق حضور را پیدا نمی کردند .

وی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران جایگاه و پایگاه مهدویت مسلمانان است گفت :سالیانه ۲۰ هزار زائر از اقصی نقاط کشور و خارج ازکشور  به زیارت این مسجد مشرف می شوند ،مقام معظم رهبری به این مکان عنایات خاصی دارند.

مدیرحراست مسجد جمکران ادامه داد :دشمنان اسلام بالخصوص تکفیریها به نام دین با دین اسلام و اماکن مقدس ما دشمنی دارند و با نقشه های مختلف در صدد از بین بردن نظام و این اماکن هستند .

وی به جنایات وحشیانه تکفیریهای در سوریه و عراق اشاره کرد و تاکید داشت :تکفیریها در سوریه و عراق ۱۷۰۰ دانشجوی جوان شیعه را بریدند ،هزاران کودک را کشتند و چه بسیار امکان مقدس را از بین بردند ولی با تلاش رزمندگان عراق و سوریه توانستند تکفیرها را از کشور خود بیرون نمایند .

وی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره نمود و گفت :حضور مردم و اطاعت از ولایت فقیه نقشه های دشمنان ایران را خنثی می کند .

شربتی با بیان اینکه امنیت گوهر گرانبهایی است که در ایران وجود دارد عنوان داشت :ناامنی در امریکا باعث شده است لندن به عنوان شهر دوربین های برافراشته لقب بگیرد ما باید قدردان نظام، نیروی های سپاه و شهدای مدافع حرم باشیم .

برچسب ها:
خنثی گردهمایی خادمین افتخاری مسجد جمکران استان کرمان مدیر حراست مسجد مقدس جمکران مردم ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان