تصویب بیش از ۴۰ طرح تولیدی ورا ه اندازی خطوط تولیدی صنعتی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 13745
تصویب بیش از ۴۰ طرح تولیدی ورا ه اندازی خطوط تولیدی صنعتی در رفسنجان

ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی وصنعتی شهرستان با حضور معاون وزیر امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت ومعدن وتجارت امروز در محل سالن کنفرانس شرکت کاشی فخار تشکیل شد. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” ، این جلسه متشکل از ۴کار گروه بانک وموارد خاص ،امور مالیاتی و تامین اجتماعی ،امور زیربنایی شهرکهای صنعتی ،امور معدنی با حضور […]

خانه » آخرین اخبار » تصویب بیش از ۴۰ طرح تولیدی ورا ه اندازی خطوط تولیدی صنعتی در رفسنجان

ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی وصنعتی شهرستان با حضور معاون وزیر امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت ومعدن وتجارت امروز در محل سالن کنفرانس شرکت کاشی فخار تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” ، این جلسه متشکل از ۴کار گروه بانک وموارد خاص ،امور مالیاتی و تامین اجتماعی ،امور زیربنایی شهرکهای صنعتی ،امور معدنی با حضور مدیران ارشد ستانداری وادارات وسازمانها وسرپرستان کل بانکهای استان تشکیل وبیش از ۴۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی جهت ارتقاء وراه اندازی خطوط تولید در شهرکها ومنطقه ویژه اقتصادی مصوب شد.
صالحی نیا با بیان این مطلب افزود:حدود ۹۵ درصد ازصنایع فعال وغیرفعال رفسنجان با وجود مشکلاتی از جمله نداشتن سرمایه در گردش از قبل درخواستهایی که به سامانه tashil.ir رایه داده بودند در این جلسه به آنها تسهیلاتی تعلق گرفت.
وی در ادامه گفت: بانکهای تجارت ،سپه ،ملی ،صادرات ،توسعه تعاون ،کشاورزی ،صنعت ومعدن برای معرفی برای پرداخت این تسهیلات در نظر گرفته شده است وبازپرداخت این این تسهیلات پس از ۱ سال تنفس صورت خواهد گرفت.

رضایی

برچسب ها:
تصویب بیش از 40 طرح تولیدی ورا ه اندازی خطوط تولیدی صنعتی در رفسنجان تولید راهاندازی رفسنجان صنعتی طرح
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان