فرمانده سپاه رفسنجان:

مواظبت از حضور در فضای مجازی و شناخت دشمن درس بزرگ فتنه۹۶

  • شناسه خبر: 137187
مواظبت از حضور در فضای مجازی و شناخت دشمن درس بزرگ فتنه۹۶

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: باید دشمنان انقلاب را بشناسیم که اینها دلسوز نظام نیستند و مسئولین فرش قرمز جلویشان پهن نکنند و دیپلماسی جدیدی را جایگزین دیپلماسی خنده کنیم.

خانه » سیاسی » مواظبت از حضور در فضای مجازی و شناخت دشمن درس بزرگ فتنه۹۶

به گزارش خانه خشتی سرهنگ علی سلطانی صبح امروز در مراسم بزرگداشت عملیات کربلای۵ و سالروز شهادت حاج علی محمدی که در جوار مرقد مطهر این شهیدبزرگوار در منطقه نوق رفسنجان برگزار شد اظهار داشت: آمریکا مثل یک مار زخمی دنبال این است که به این نظام ضربه بزنند و به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس فتنه سال ۷۸ توسط دشمن راه اندازی شد تصریح کرد: بعد از آن هم فتنه ۸۸ را رقم زدند که هنوز هم برخی افراد و مسئولین اعتقادی به فتنه سال ۸۸ ندارند، این عدم اعتقاد بود که باز هم فتنه دیگری را در روزهای گذشته رقم زد.

سلطانی گفت: امروز انقلاب ما به عنوان یک الگو در جهان است، مکتب ما مکتب ولایت مداری است. شهید حاج علی محمدی پور اگر عارف شد به این دلیل است که خود را شاگرد مکتب ولایت و امام میدانست.

وی در ادامه به حوادث و آشوبگری های اخیر اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه مسائل و مشکلات اقتصادی و گرانی زندگی را برای مردم سخت کرده است که پس از حضور مردم در اعتراض به وضعیت بد اقتصادی گروههای اپوزوسیون خارجی و داخلی جریان اعتراض را به انحراف بردند و بر علیه نظام و انقلاب رقم زدند.

سرهنگ سلطانی با بیان اینکه فتنه باید برای ما درس اموز باشد خاظر نشان کرد: مواظبت از حضور در فضای مجازی یکی از درس های بزرگ فتنه ۹۶ بود.
وی افزود: دولت باید راه حلی برای وضعیت بد اقتصادی مردم پیدا کند و با روحیه جهادی مشکلات معیشتی را حل نماید.
فرمانده سپاه رفسنجان خاطر نشان کرد: باید دشمنان انقلاب را بشناسیم که اینها دلسوز نظام نیستند و مسئولین فرش قرمز جلویشان پهن نکنند و دیپلماسی جدیدی را جایگزین دیپلماسی خنده کنیم.

برچسب ها:
سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان فتنه96
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان