رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت کشور:

سیاستمداران بدون نقش‌آفرینی مردم کاری از پیش نمی‌بردند

  • شناسه خبر: 13711
سیاستمداران بدون نقش‌آفرینی مردم کاری از پیش نمی‌بردند

خانه خشتی: رهبر معظم انقلاب فرمودند: اصل انقلاب اسلامی متکی به همین حضور مردمی بود و چنانچه مردم به میدان نقش آفرینی وارد نمی‌شدند، کاری از سیاستمداران و جریان‌های سیاسی ساخته نبود. به گزارش “خانه خشتی”به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره […]

خانه » آخرین اخبار » سیاستمداران بدون نقش‌آفرینی مردم کاری از پیش نمی‌بردند

خانه خشتی: رهبر معظم انقلاب فرمودند: اصل انقلاب اسلامی متکی به همین حضور مردمی بود و چنانچه مردم به میدان نقش آفرینی وارد نمی‌شدند، کاری از سیاستمداران و جریان‌های سیاسی ساخته نبود.

به گزارش “خانه خشتی”به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به نقش تعیین کننده مردم در تمام صحنه‌های مهم اعم از سیاست، اقتصاد، سلامت، فرهنگ و آموزش و پرورش خاطرنشان کردند: اصل انقلاب اسلامی نیز متکی به همین حضور مردمی بود و چنانچه مردم به میدان نقش آفرینی وارد نمی‌شدند، کاری از سیاستمداران و جریان‌های سیاسی ساخته نبود.

ایشان با تأکید بر اولویت داشتن مسئله سلامت، بهداشت و درمان بر بسیاری از مسائل کشور، افزودند: مسئولان و دلسوزان باید بنحوی برنامه ریزی کرده و مسائل را در عرصه اجرایی دنبال کنند که خیال مردم از مسئله درمان آسوده شود.

رهبر انقلاب اسلامی حفظ ساختار مردمی در این‌گونه مجامع خیریه را مهم و ضروری برشمردند و افزودند: نباید با غلبه دادن ساختارهای بسته اداری، پویایی و نشاط را از مجامع مردمی سلب کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در بخش پایانی سخنان خود، بزرگ‌ترین مشوق برای خیرین را، به ثمر نشستن و بروز آثار عینی کارهای خیر خواندند و تصریح کردند: این فعالیت‌های خیرخواهانه، رضای خداوند متعال را نیز بدنبال خواهد داشت و هر کار خیری در میزان الهی محفوظ است و از نظر دور نخواهد ماند.

در ابتدای این دیدار، آقای سید رضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، گزارشی از ساختار، فعالیت‌ها و خدمات، برنامه‌ها و نیازهای این مجمع بیان کرد و اظهار داشت: اساس تشکیل و مبنای رویکرد مجمع خیرین سلامت کشور در طول سه سال فعالیت آن، بر اساس توصیه رهبر انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه سلامت بوده است.

برچسب ها:
سیاستمداران بدون نقش‌آفرینی مردم کاری از پیش نمی‌بردند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان