نماینده بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان:

اجازه ندهیم مطالبات به حق مردم ، زیر بار اغتشاشات مدفون گردد

  • شناسه خبر: 137052
اجازه ندهیم مطالبات به حق مردم ، زیر بار اغتشاشات مدفون گردد

نماینده بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان گفت: مهم‌ترین مسئله ای که در این میان مطرح است که اجازه ندهیم مطالبات به حق مردم از مسئولین، زیر بار اغتشاشات ضدانقلاب مدفون گردد.

خانه » سیاسی » اجازه ندهیم مطالبات به حق مردم ، زیر بار اغتشاشات مدفون گردد

به گزارش خانه خشتی ، حامد جمالی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان روز گذشته در جمع نمازگزاران روز جمعه شهرستان رفسنجان با اشاره به حوادث و آشوبگری های اخیر در کشور اظهار داشت: طی هفته گذشته در کشور ما ازمون دیگری برگزار شد که الحمدالله مردم عزیز ما به حول قوه الهی ، سربلند بیرون امدند.
وی افزود: دشمنی آشکار آمریکای جهان‌خوار، اسراییل غاصب، آل‌سعود خبیث و ائتلاف شوم منافقین، سلطنت‌طلبان، فتنه‌گران یک بار دیگر اساس حاکمیت دینی ایران را نشانه گرفته و درصدد بودند تا انتقام شکست داعش در عراق و سوریه را از وارثان بیرق سرخ علوی بگیرند و کار نا تمام خودشان را که در ۹ دی ۸۸ موفق به آن نشدند ، کامل کنند .
جمالی بیان داشت: سواستفاده دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب از اعتراضات مردم درد کشیده‌ای که به خاطر ندانم کاری و بی‌مبالاتی مسئولان دستگاه های اجرایی، سرمایه زندگی خودشان را از دست داده‌اند، عرصه را برای میدان‌داری داعش وطنی و افرادی که اصلا مزه فقر رو نچشیده اند و تنها مشکل امروز اونها ، اسلام ناب محمدی ، و اینکه زیر بیرق جهان خواران نیستیم ؛ فراهم اورد که به اسم مردم، در خیابان ها بریزند و به اموال عمومی و پرچم ایران عزیز و مقدساتمان جسارت کنند.

وی خاطر نشان کرد: لازم است یکبار دیگه به دشمنان ایران و وطن فروشان ، یاداوری کنیم که درست است که در کشورمان گرانی و فقر هست ولی هرگز دست از اعتقادتمان بر نمیداریم و مثل شهید سید جعفر حسینی تا اخر پای این نظام و انقلاب می مانیم.
نماینده بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان  خطاب به مسئولان کشور اظهار داشت: قوه مجریه به طور جد فکری به حال مشکلات مردم بردارد و نگاه خودش را به داخل متمرکز کند و اینقدر که سعی و تلاش خودشان در به نتیجه رساندن برجام گذاشتند ، حال بیایند ؛ وقت خودشان را در اقتصاد مقاومتی بگذارند .

وی ادامه داد: قوه قضاییه هم با نجومی بگیران و اختلاس گران به طور قاطع برخورد کند و حق ملت ایران رو از یکسری اقازاده ها بگیرد و نتیجه آن را سریعا به مردم اعلام کنند.

جمالی تصریح کرد: نمایندگان مجلس هم به وظیفه اصلی خودشان که گوش و چشم و زبان مردم هستند ، عمل کنند و از مسئولین اجرایی کشور مطالبات مردم را پیگیری کنند و انجا که به مردم ، ضرری وارد میشود را بطور قاطع وارد بشوند و نگذارند حقوق مردم ضایع شود.

وی در ادامه از ارسالی نامه ای از سوی بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان به مجمع نمایندگان استان کرمان خبر داد و متن ان را قرائت نمود که شرح ان در ادامه آمده است:

بسم ا… الرحمن الرحیم

اگر به واسطه سوء مدیریت و ضعف فکر و عمل شما،به اسلام و مسلمین ضرری و خللی واقع شود و خود می دانید و به تصدی ادامه میدهید،مرتکب گناه عظیمی و کبیره مهلکی شده اید که عذاب بزرگ الهی دامنگیرتان خواهد شد. صحیفه نور ، جلد ۱۹ ، صفحه ۱۰۸
مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کرمان
سلام علیکم

همان طور که مستحضر هستید مدت مدیدی است که فشار های اقتصادی (بیکاری، گرانی، ناعدالتی در توزیع ثروت، شنیدن اخبار اختلاس و فساد گسترده) زندگی را بر مردم به خصوص مستضعفین سخت کرده است.

به دلیل نبود ساز و کاری جدی و قانونی برای رساندن صدای مردم به گوش مسئولین، مردم بعضی از شهرهای کشور تصمیم گرفتند که از طریق اعتراضات خیابانی صدای خود را به گوش بزرگان برسانند که متاسفانه فتنه‌گران و زخم خوردگان از انقلاب، با سو استفاده از این تجمع ها سعی کردند که این تظاهرات را به سوی اصل نظام هدایت کنند. البته که خدا را شکر، با هوشیاری مردم با بصیرت که بارها وفاداری خود را به اسلام نشان داده اند، نتوانستند به اهداف پلید خود برسند.

مهم‌ترین مسئله ای که در این میان مطرح است که اجازه ندهیم مطالبات به حق مردم از مسئولین، زیر بار اغتشاشات ضدانقلاب مدفون گردد. به همین دلیل جنبش دانشجویی خود را موظف میداند که صدای مستضعفین را به گوش شما برساند و شما نمایندگان محترم استان کرمان را مخاطب خود قرار می‌دهیم. ما دانشجویان به طور جد این مطالبه را داریم که جلسه ای از سوی شما برای پاسخگویی در زمینه مشکلات اقتصادی استان و کشور برگزار شود . به امید اینکه در پیشگاه امام و شهدا شرمنده نباشیم.

برچسب ها:
اغتشاشات حامد جمالی مجمع نمایندگان استان کرمان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان مطالبات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان