جدل دو مدیر باشگاه بر سر محل تمرین تکواندوکاران زن

تمرین مختلط تکواندوکار زنان تونسی با مردان ایرانی!

  • شناسه خبر: 13700
تمرین مختلط تکواندوکار زنان تونسی با مردان ایرانی!

تکواندو کاران زن تونسی به همراه تکواندو کاران مرد ایرانی به طور مختلط تمرین کرد.  به گزارش “خانه خشتی “به نقل از مدال نیوز، مسابقات بین المللی تکواندو فجر به پایان رسید و تیم تونس که به همراه سه ورزشکار زن و  ۶ ورزشکار مرد در این رقابت ها شرکت کرده بودر پایان مسابقات با درخواست […]

خانه » آخرین اخبار » تمرین مختلط تکواندوکار زنان تونسی با مردان ایرانی!
تکواندو کاران زن تونسی به همراه تکواندو کاران مرد ایرانی به طور مختلط تمرین کرد.

 به گزارش “خانه خشتی “به نقل از مدال نیوز، مسابقات بین المللی تکواندو فجر به پایان رسید و تیم تونس که به همراه سه ورزشکار زن و  ۶ ورزشکار مرد در این رقابت ها شرکت کرده بودر پایان مسابقات با درخواست خودشان و موافقت مسئولان فدراسیون اردویی ۱۰ روزه در ایران برگزار کردند.

این در حالی است که در روزهای ابتدایی این اردو زنان ورزشکار تونسی در باشگاهی ی به همراه مردان ایران به طور مختلط تمرین کردند! مسئولان فدراسیون وقتی از این تصمیم آگاه شدند به این باشگاه تذکر دادند و خواستار جدایی  تمرینات این تکواندوکاران زن و مرد تونسی از تمرینات تکواندو کار مردان ایرانی شدند.

حتی شنیدیم مدیر دو باشگاه بر سر اینکه این زنان در کدام باشگاه حضور داشته باشند با یکدیگر جر و بحث و جدل لفظی هم داشته اند! مدیر باشگاه ی به مدیر باشگاه دیگری که خواهان حضور تکواندو کار زن تونسی بوده اند گفته است پسران و مردان باشگاه من با این مردان و زنان نامحرمند ولی پسران و مردان تکواندو کار باشگاه تو با آنها محرم هستند؟!

برچسب ها:
تمرین مختلط تکواندوکار زنان تونسی با مردان ایرانی!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان