امام جمعه رفسنجان:

دستگاه قضا به طور ویژه به بحث فتنه گران و آشوبگران بپردازد

  • شناسه خبر: 136968
دستگاه قضا به طور ویژه به بحث فتنه گران و آشوبگران بپردازد

امام جمعه رفسنجان گفت:دستگاه قضا برای بررسی ویژه و دور از فرصت زمانی زیاد به بحث فتنه گران و آشوبگران بپردازد و دل ملت بزرگ ایران اسلامی را شاد کند

خانه » سیاسی » دستگاه قضا به طور ویژه به بحث فتنه گران و آشوبگران بپردازد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: از نیروی انتظامی سراسر کشور خصوصا استان و شهرستان و همراهی نروهای اطلاعاتی و بسیج که کمک کردند امنیت و آرامش در کشور و شهرمان برقرار کردند و فنه گران را میدان ندادند و قبل از هر نوع اقدام آها را سرکوب کردند.

وی افزود: در این آشوبگری ها رفسنجان هم می بایست مثل شهرهای دیگر که تخریب اموال عمومی و اشخاص را به دنبال داشته باشد که با هوشمندی صورت نگرفت.

رمضانی پور بیان داشت: آرامش در کشور منوط به هوشمندی همه نیروهای به ویژه نیروهای انتظامی و اطلاعاتی است هرجا قوی تر عمل کردند امنیت برقرار بوده است.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: دستگاه قضا شخص ریاست و قضات با تحربه برای بررسی ویژه و دور از فرصت زمانی زیاد به بحث فتنه گران و آشوبگران اختصاص دهند و دل ملت بزرگ ایران اسلامی را شاد کنند.(تکبیر نمازگزاران)

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) در نامه ۵۲ نهج البلاغه تصریح کرد: خوشبینی و خوش خیالی به دشمنان نظام نداشته باشیم، کسی که غفلت کند بداند دشمن هوشیار و بیدار است.

رمضانی پور گفت: به مسئولان عزیز عرض می کنیم به هشدارهای رهبر انقلاب گوش فرا دهید دیگر شعار بس است بچسبید به خدمت مخلصانه به مردم در اقصی نقاط کشور تنها به شهرهای اصلی توجه نکنید.

وی ادامه داد: ببینید مردم با چه مشکلاتی زندگی می کنند ببینید مدیران شما چگونه اخلاق با مردم دارند کاری که با یک ساعت می شود انجام چندین ماه طول می دهند و شما در تهران نشستید و فکر می کنید کارها بر روال است مردم تا کی می توانند تحمل کنند این عدم نظارت و بی توجهی.

رمضانی پور گفت: مسئولان فکر نکنند این راهپیمایی ها برای مسئولان است امدن مردم در صحنه برای انقلاب و نظام اسلامی و برای شخص رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام آیت الله خامنه ای است.

وی افزود: مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند باید رضایت انها را جلب کنید به مردم خدمت کنید و فکر نکنید شما بهرترین مسئولان بودید و هستید.

رمضانی پور بیان داشت: آدم ناکارامدی را در راس بانک ها قرار دادید سپرده های مردم را بر باد دادید سود و ظلم و دیرکرد از مردم گرفتید و آنها را به خاک سیاه نشاندید چرا مدیریت نمی کنید اینهمه ربا در بانک ها وجود دارد، بیش ار ۶۰ بار مراجع تقلید فرمودند این سودها حرام است و ربا چرا بانک ها عمل نمی کنید و مردم را بدبخت کردید اگر این مردم از شما بانکها استفاده نکنند باید بساط خودتان را جمع کنید و بروید.

وی ادامه داد: مدیرعامل بانک ملی رسما اعلام می کند مردم باید اوراق بهادار ارائه دهند و برای ساخت مسکن وام ۱۷ و نیم درصد سود می دهند! خیلی محبت کردید چقدر به سپرده ها سود می دهید که این قدر از مردم می خواهید بگیرید بعد می خواهید مردم آرامش داشته باشد، حرف مردم را می زنیم اما پاسخی ندارید و نخواهید داشت .

رمضانی پور بیان داشت: به یاد داشته باشید چه تعداد دانشجو در هویزه به شهادت حماسی نائل گشتند و در قیان خونین ۱۹ دی سال ۵۶ دفاع کردند و این عظمت را بوجود آوردند چه نخبگانی همچون احمدی روشن برای این کشور قیام کردند و قطعه قطعه شدند؟ به یاد داشته باشید که فتنه گری ها را با بصیرت باید خاموش کرد شما باید جواب بیش از ۲۳۰ هزار شهید همچون حاج جعفر حسینی را بدهید اگر خیانت کنید و به مردم خدمت نکنید باید پاسخ دهید.

امام جمعه رفسنجان در پیان به برگزاری اولین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی و ششمین سالگرد حجت الاسلام هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان اشاره کرد و گفت: مورد عنایت رهبری نیز هست که جلسات ایشان(آیت الله هاشمی) با شکوه برگزار گردد و این مراسم از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مسجد جامع با حضور خانواده ایشان برگزار می شود.

لازم به ذکر است امروز پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی مردمی در رفسنجان در محکومیت آشوبگری های اخیر در کشور از محل مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) تا میدان صیاد شیرازی این شهر برگزار شد.

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد:

دستگاه قضا برای بررسی ویژه و دور از فرصت زمانی زیاد به بحث فتنه گران و آشوبگران بپردازد و دل ملت بزرگ ایران اسلامی را شاد کند

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان