امام جمه رفسنجان در تجمع بزرگ نهم دیماه :

۹ دی نمایش بصیرت فتنه سوز ملت ایران / سران فتنه چهره های خائن در اذهان مردم باقی خواهند ماند

  • شناسه خبر: 136592
۹ دی نمایش بصیرت فتنه سوز ملت ایران / سران فتنه چهره های خائن در اذهان مردم باقی خواهند ماند

امام جمعه رفسنجان گفت: بصیرت فتنه سوز ملت ایران در برابر مصیبت سازان و فتنه گران از خود غیرت نشان داد و با حضور در صحنه، دشمنان و ناهلان داخلی را زمین گیر کردند

خانه » سیاسی » ۹ دی نمایش بصیرت فتنه سوز ملت ایران / سران فتنه چهره های خائن در اذهان مردم باقی خواهند ماند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در تجمع بزرگ مردم ولایی شهر رفسنجان به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دیماه که امروز در مسجد جامع این شهر برگزار شد ضمن قدردانی از حضور مردم همیشه در صحنه خصوصا دانش آموزان، دانشجویان بصیر و طلاب روحانیت، بسیجیان سرفراز و نیروهای نظانی و انتظامی و … اظهار داشت: امروز شما مردم حماسه دیگر آفریدید در سال ۸۸ در این شهر در نه دی هم همزمان با ملت بزرگ ایران اسلامی حماسه همیشه ماندگار یوم الله را همراهی کردید.

وی بیان داشت: اگر اشکالاتی در مدیریت و مسئله معیشت و اقتصاد وجود دارد راهش تجمع کردند و اعتراض خیاباتی که خوراک برای دشمن درست کند نیست و قطعا محکوم است و هر فراخوان از ناحیه منافقان، سلطنت طلبان و ایادی استکبار در داخل کشور است تجمعی نداریم اگر اعتراضی داریم به خود مسئولان مطرح می کنیم.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: هر نوع تجمع در رابطه با نظام و مسئولان و دولت و دیگر دستگاه ها محکوم و ممنوع است و ما هم انزجار خود را اعلام می داریم(این جمله با تکبیر حاضرین همراه بود)

امام جمعه رفسنجان در ادامه به ضرورت داشتن بصیرت از سوی امت حزب الله در فتنه اشاره کرد و بیان داشت: به فرموده امام صادق(ع) کسی که بر غیر بصیرت راه خودش را قرار داده است مانند کسی است که می رود اما در غیر طریق واقع شده است، آنکس که با تقوا باشد و دارای بصیرت دینی باشد خداوند راه برون رفت از مشکلات را بر او می گشاید.

وی با بیان اینکه مصیبت در دین همان غفلت است به مضمون آیه ۲۲ سوره قاف اشاره کرد و گفت: حمایت از ولایت رهبری و نظام و سرمایه عظیم رای بیش از ۴۵ میلیونی در سال ۸۸ باید در لحظه خودش ان هم به موقع و شفاف اعلام میشد اما اگر چند سال بعدش بخواهد جبران کند فایده ای ندارد و چگونه می تواند در محضر الهی پاسخ دهند

رمضانی پور گفت: بصیرت و به لحظه عمل کردن و زمان شناس بودند در موقع خودش موضع خود را اعلام کردند بسیار مهم است.

وی خاطر نشان کرد: ما مسئولیت داریم اگر باید چیزی را تایید و اقدام کنیم و بگوییم و این کار را انجام ندادیم مسئول هستیم و باید در محضر دادگاه عدل الهی پاسخگو باشیم که چرا باید می گفتیم و می نوشتیم و این کار را نکردیم .

رمضانی پور تصریح کرد: بسیاری از خواص در سال ۸۸ مردود شدند هم در پیشگاه خداوند و پیامبر و ولایت مطلقه فقیه روح مطهر امام(ره) و از همه مهمتر در پیشگاه ملت بزرگ انقلاب و با بصیرت ایران اسلامی  مردود شدند و رهبری فرزانه خیلی تلاش کردند که اینها مردود نشوند اما خود خواستند خود کرده را چه عذری می تواند باشد.

وی بیان داشت : عده ای بصیرت داشتند اما ساکت ماندند و اقدام نکردند این مثال جریان قوم عاو و مود پیش می آید که می توانسند حق را از باطل تشخیص دهد اما این کار را نکردند.

رمضانی پور گفت: بصیرت فتنه سوز ملت ایران در برابر مصیبت سازان و فتنه گران از خود غیرت نشان داد و با حضور در صحنه، دشمنان و ناهلان داخلی را زمین گیر کردند  و بار دیگر باقی موتور انقلاب را شارژ و اراده ها را پولادین ساختید لشکر ابرهه را تارو مار ساختید و این حقیقت را آشکار ساختید که هر کس با ق در افتاد نابودشدنی است.

وی تصریح کرد: امروز یا نامی از فتنه گران نیست اگر هم از سران فتنه همچون موسوی و کروبی و خاتمی و دیگرانی که بخواهند همان راه به برود در اذهان مردم به عنوان چهره ای خدوم یاد نمی شود و چهره های خائن در اذهان مردم باقی خواهند ماند.

رمضانی پور بیان داشت: عده ای هنوز بیدار نشدند و متوجه فتنه سال ۸۸ نشدند و موضع خودشان را آشکار نکردند فکر می کنند اگر فتنه بر زبان جاری سازند برخی اصحابشان ناراحت می شود و حاضر نیستند بگویند فتنه ای در سال ۸۸ رخ داد و متاسفانه در این کشور مسئول هستند و خود را به عنوان خدمتگزار می دانند حاضر نیستند شفاف سازی کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر تقوا داشته باشید خداوند قدرت جداسازی حق از باطل را به ما عطا می کند، ولایت امامت و نظام جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند که حاصل زحمات فداکاران و جابر کفان و شهدای عزیز است می گویند ما عمارها می خواهیم باید برای انها عمارها یی باشد تا در لحظه لحظه عمرش جان شیرین خودش تقدیم ولایت مولی امیر المونین بکند و دریغ نداشته باشد .

رمضانی پور گفت: هوشیاری و هوشمندی همه ملت را می طلبد تا همه خطرات از انقلاب و نظام دفع کنیم همه می دانیم امریکا  کید او و شیطنت بزرگ ان از دامن این نظام و دولت و ارکان نظام برداشته نشده و نمی شود باید رصد کنیم و مراقب باشیم تا خطری متوجه ان نشود.

 

 

برچسب ها:
9 دی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان