گلایه والدین نونهال موفق رفسنجانی از عدم حمایت / عکس

  • شناسه خبر: 136471
گلایه والدین نونهال موفق رفسنجانی از عدم حمایت / عکس

فاطمه کاظمی دانش اموز پایه چهارم از مدرسه شهید پور جندقی موفق شد تا در مسابقات جهانی یوسی مس در کشور مالزی مقام برتر را کسب کند.

خانه » ورزشی » گلایه والدین نونهال موفق رفسنجانی از عدم حمایت / عکس

به گزارش خانه خشتی ؛ فاطمه کاظمی دانش اموز پایه چهارم از مدرسه شهید پور جندقی موفق شد تا در مسابقات جهانی یوسی مس در کشور مالزی مقام اول را کسب کند.

وی در گفتگو با خانه خشتی از این موفقیت خود گفت :ابتدا در موسسه جوانه های کویر برای اشنایی با امتحان از ما آزمونی گرفته شد بعد از ان برای بار دوم ازمونی گرفته شد که من انجا قبول شدم و به مازندران رفتیم انجا مقام دوم کسب کردم و بعد به مسابقات جهانی مالزی راه پیدا کردم و در مسابقات جهانی مالزی مقام اول را کسب کردم .

وی در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات اینچنین گفت :دویست سوال در هشت دقیقه می بایست حل کنیم من این مرحله را با موفقیت گذراندم مثلا جمع و تفریق سه تا یک رقمی ،چهار تا یک رقمی ،شش تا یک رقمی و….بود که می بایست حل کنیم .

فاطمه کاظمی در پایان از پدر و مادرش به خاطر حمایت از وی تشکر و قدردانی کرد .

پدر فاطمه کاظمی در ادامه در خصوص موفقیت فرزندش اینچنین گفت :دخترم را در موسسه  جوانه های کویر ثبت نام کردیم و خودش استعداد برای این مسابقات را داشت ،درمسابقات مدرسه ای  که رفسنجان امتحان داد رتبه خوبی کسب کرد و از انجا در استان رتبه دوم را کسب کرد و بعد هم در مسابقات کشوری که در بابل برگزار شد مقام دوم را از ان خود کرد و بعد از این ،سهمیه مالزی را اخذ کرد و در این مسابقات عنوان اول را کسب کرد .

وی بیان داشت :به غیر از فاطمه دو نفر دیگر هم به مسابقات مالزی راه پیدا کردند و انها رتبه دوم را کسب کردند ،ما زیر نظر موسسه و هزینه شخصی این موفقیت را کسب کردیم  هیچ حمایتی از طرف دولت و مسئولین نشدیم .

کاظمی در خصوص کنجکاوی دخترش حرف به میان اورد و افزود :در همان ابتدای حس کنجکاوی در زمینه شعر و ریاضی را در فرزندم  مشاهده کردم با مشورت یکی از دوستان به موسسه راه پیدا کرد و ثبت نام کرد.

آقای کاظمی در پایان از مدیر موسسه جوانه های کویر رفسنجان خانم زهرا صادقی و معلمین فرزندش خانم فرج زاده و اسماعیلی و قاسمی تشکرکرد.

مادر فاطمه کاظمی نیز در این گفتگو ضمن ابزار ناراحتی از عدم حمایت مسئولین اظهار داشت :از طرف اموزش و پرورش هیچ حمایتی به این بچه ها نمی شود ، هنگام بازگشت بچه ها از مسابقه هیچ ارگانی به استقبال نیامدند ما فقط خانوادگی به استقبال دخترم رفتیم .

 

برچسب ها:
فاطمه کاظمی گلایه یوسی مس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان