یادداشت حجت السلام رحیمیان عضو دفتر امام(ره)؛

۹ دی مهر باطل بر مدعیان دروغین خط امام(ره) بود

  • شناسه خبر: 13627
۹ دی مهر باطل بر مدعیان دروغین خط امام(ره) بود

 حجت الاسلام حسن رحیمیان/ عضو دفتر امام خمینی(ره) و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید: به‌رغم تلاش بی‌وقفه جهان استکبار و ایادی آنها برای جلوگیری ازسقوط شاه ، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. دشمنان انقلاب با عزمی راسخ‌تر جنگ تحمیلی، ترورها، تحریم‌ها و… را برای نابودی نظام اسلامی به راه انداختند، اما ناکام شدند. آخرین […]

خانه » آخرین اخبار » ۹ دی مهر باطل بر مدعیان دروغین خط امام(ره) بود

 حجت الاسلام حسن رحیمیان/ عضو دفتر امام خمینی(ره) و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید: به‌رغم تلاش بی‌وقفه جهان استکبار و ایادی آنها برای جلوگیری ازسقوط شاه ، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. دشمنان انقلاب با عزمی راسخ‌تر جنگ تحمیلی، ترورها، تحریم‌ها و… را برای نابودی نظام اسلامی به راه انداختند، اما ناکام شدند. آخرین امیدشان رحلت امام بود همراه باتشدید توطئه‌هایی که هر یک می‌توانست یک نظام را از پا درآورد، اما نظام اسلامی استوار باقی ماند و به‌رغم همه این توطئه‌ها، روند ثبات و پیشرفت‌های شگفت‌انگیز جمهوری اسلامی و قدرت روزافزون و تأثیرگذارآن در منطقه، پیروزی حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه و پیروزی مقاومت در جنگ ۲۲ روزه که به اعتراف دشمنان به حساب پیروزی جمهوری اسلامی ثبت شد و اُفول هیبت ابرقدرت‌ها، به‌خصوص امریکا و رسوایی و شکست آنان در عراق، افغانستان و… دشمنان را بیش از پیش بر سر دو راهی مرگ و زندگی و آینده‌ای تاریک قرار داد.

این روند دشمنان را بر آن داشت تا در یک برنامه‌ریزی چند ساله و بهره‌گیری از همه تجربیات چند دهه گذشته و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات ، ضربه نهایی را به جمهوری اسلامی بزنند و بدین‌سان در فرصت انتخابات ۸۸ عمیق‌ترین، گسترده‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی طراحی و  اجرا کردند.

ویژگی شیطانی این عملیات، بهره‌گیری دقیق و حساب‌شده از نام و خط امام بود، ویژگی فریبکارانه‌ای که موجب شد بخشی از جامعه را که اکثر آنها از علاقمندان به امام بودند، با خود همراه کنند، اما چندی نگذشت که این نقطه قوت ‌براندازان به بزرگ‌ترین نقطه ضعف آنان تبدیل شد، زیرا آن گاه که عموم رهروان امام و حتی آنها که اندک علاقه‌ای به نظام و امنیت جامعه داشتند، مشاهده کردند از امریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها و… گرفته تا گروهک‌های ضد امام، ضد انقلاب و ضد اسلام و ضد دین در سراسر دنیا با اشخاص و جریان‌های مدعی انحصاری خط امام، همصدا و همنوا شده‌اند، به کنه این فریب بزرگ پی بردند و دریافتند که به قول یکی از مهره‌های فتنه، ادعای تقلب رمز آشوب بود و چنین بود که جمعیت روزهای اول بعد از انتخابات ـ که عمده آنها بر اساس وظیفه و این که کاندیداهایشان با ادعای پیروی از خط امام و التزام به ولایت فقیه به صحنه آمده بودند ـ از شجره خبیثه فریب و جریان فتنه جدا شدند و تدریجاً جمعیت چند صد هزار نفری روزهای اول به چند هزار نفر کاهش یافت و آنها هم کسانی بودند که با پشتیبانی آشکار امریکا، انگلیس، اسرائیل و… و با سوءاستفاده از سعه صدر نظام به آشوب و جنایت‌های بی‌شماری دست زدند و با سر دادن شعار به نفع امریکا و اسرائیل، روزه‌خواری آشکار در ماه رمضان و آشوب عاشورا و… ماهیت خود را آشکار ساختند، در حالی که اکثریت قاطع این عناصرگروهکی اصلاً در انتخابات شرکت نکرده بودند و همچنان زیر چتر حمایت از کاندیداهای شکست‌خورده به آشوبگری خود ادامه دادند.

از امریکا، انگلیس، صهیونیست‌ها، بهایی‌ها، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و دیگر دشمنان کینه‌توز اصل اسلام انتظاری جز دشمنی نبوده است و نیست، اما تلخ‌ترین و تأسف‌بارترین بخش این سناریو که بیشترین نقش را در زمینه‌سازی این فتنه بزرگ ایفا کرد، چتری بود که کاندیداهای شکست‌خورده تا آخرروی سرجریان برانداز باز نگه داشتند، رویداد تلخی که در عین حال از درون آن، لطف بزرگ خداوند به انقلاب بار دیگر پدیدار شد تا برای همیشه شرّ مدعیانی که پرچمداری و همسویی با کلیت کفر و استکبار و نفاق را بر اسلام و انقلاب و نظام و ولایت ترجیح دادند، از سر انقلاب کنده شود.

ملت بزرگ ایران همان گونه که در آغازین سال‌های انقلاب،  مدعیان فدایی و مجاهد خلق را رسوا کرد، در سال ۸۸ نیز فتنه و فریب بزرگ جبهه متحد ضد اسلام و ضد انقلاب و ضد امام را با بصیرتی مثال‌زدنی خنثی ساخت و در یوم الله ۹ دی، مُهر بطلان ورسوایی را بر پیشانی مدعیان دروغین خط امام زد. این ملت دریافته است که امتحان الهی و فتنه‌گری دشمنان همچنان ادامه خواهد داشت و در آزمون فردا، حتی اگر کسانی با ادعای پیوند با امام زمان«عج» به فتنه و فریب دست بزنند، باز هم با حرکت در مسیر اسلام ناب و پیروی از ولی فقیه نخواهد گذاشت به نظام اسلامی آسیبی برسد و آن مدعیان را نیز رسوا خواهد کرد. ان‌شاءالله

برچسب ها:
9 دی مهر باطل بر مدعیان دروغین خط امام(ره) بود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان