پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

واکنش تند امام جمعه رفسنجان به مسئله حفر چاه در بخش کشکوئیه

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و انجام واجبات اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت یک افتخار،غرور و شرافت برای ملت های مسلمان بود. جبهه مقاومت توانست با تدابیر مختلف رهبر معظم انقلاب پیروز شود؛ جا دارد این پیروزی بزرگ را به رهبری هم به مدافعان حرم و هم به خانواده های معظم شهدای مدافع حرم تبریک بگوییم.

وی با بیان اینکه داعشیان خوی درندّگی و پستی را به همراه داشتند تصریح کرد: آمریکایی ها نه تنها در براندازی داعش کمکی نکردند بلکه آنها را تقویت و از جایی به جای دیگر میبردند وعربستان سعودی که خودرا جز مخالفین داعش جای داده است از تقویت کننده آنها بود و حتی سلاح و مهمات نیز به آنها میداد.

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت هفته بسیج خاطر نشان کرد: بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای حق بودن است، تشکیل بسیج توسط امام راحل در سال ۵۸ بود که این شجره طیبه درختش کاشته شد.
وی افزود: از همان آغاز جنگ تحمیلی بسیج وارد شد و اوج ایثار و فداکاری خودش را بدون چشم داشتی نشان داد.
رمضانی پور گفت: ما نیروی دریایی قوی ای در ارتش و سپاه داریم که دو بازوی توانمند کشورمان هستند که در حفظ و صیانت از مرزهای آبی کشور تلاش میکند.

خطیب جمعه رفسنجان هچون هفته های گذشته از تریبون نمازجمعه موضوع اشتغال را مطرح کرد و گفت: موضوع اشتغال باید دغدغه همه مسئولان باشد و بنده بارها گفته ام و تذکر داده ام و همیشه این موضوع را از مسئولین خواستیم اما باز بعضی از مسئولین داخل شهرمان راه دیگری را میروند و انگار این مسئولین مسئول هستند در جلوی کارها سنگ بیندازند.
وی افزود: کاری که شاید یک ساعت وقت بخواهد را چند ماه طول میدهند و بعد سنگ بزرگی می‌اندازند و این فرد مصداق مرگ بر ضد ولایت فقیه است.
رمضانی پور ادامه داد: آقای محترمِ مسئول امسال به فرموده رهبر انقلاب سال تولید و اشتغال است؛ شما چه شغلی ایجاد کرده اید؟؟! من هشدار میدهم اگر مسئولی سنگ بیندازد و بنده شناسایی کنم از همین تریبون اعلام میکنم، همه ی شما میتوانید مجوز های لازم را بگیرید و اگر این نشود خیانت به رهبری و نظام است.

وی در پایان به حفر چاه در بخش کشکوئیه رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: اگر خطر قحطی و خسکسالی جدی است باید همه مسئولان باهم متحد شوند و مجوز های غیرمجاز برای حفر چاه ها را ندهند.
رمضانی پور گفت: یک آقایی که نمیدانم چقدر قدرت نفوذ دارد مجوز حفر چاهی میگیرد و میرود در شاهرگ همه ی چاه های منطقه مخصوصا آب شرب چاهی حفر میکند، چرا مردم را به نظام بدبین میکنید؟؟!چرا مردم بی عدالتی آشکار را ببینند؟؟!
وی ادامه داد: مردم باید اعتراض های خود را به دستگاهی بگویند که خود این کار را اجرا میکند!! مقدار مجاز حفر چاه ۱۴۰ متر است و هیچ کس حق ندارد چاه را از این مقدار پایین تر ببرد، ان شاءالله که خیری نمیبنند که این گونه مردم را داغدار میکنند.

خروج از نسخه موبایل