پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

شهردار جدید رفسنجان معرفی شد

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز طی مراسم با حضور امام جمعه ، فرماندار و رئیس شورای شهر رفسنجان و جمعی از دیگر مسئولین محمدرضا عظیمی زاده به عنوان شهردار جدید شهر رفسنجان معرفی شد.

عظیمی زاده در این آیین با بیان اینکه با هم شهری پویا و امن میسازیم اظهار داشت: در توسعه کالبدی که با توسعه فرهنگی همراه باشد دیگر نوسازی و بازسازی مفهوم ندارد باز آفرینی شهری جای آن را گرفته و باید شهر را باز زنده سازی کنیم.

وی افزود: باید به گذشته توجه کنیم ببینیم سرمایه های اجتماعی ما چیست و با برنامه ریزی روز به روز رشد و توسعه داشته باشیم .

عظیمی گفت: باید درست و دقیق آنالیز کنیم و یک شهر زندگی بسازیم شهری انسان محور و امن که سرمایه گذار از ان فرار نکند شهرداری شهربانی نباشد بر پایه محبت است، نیامدیم که قانون را محکم بر سر مردم بزنیم با ملاطفت و همراهی قانون را اجرا و مشکلات زندگی مردم را حل کنیم.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تشکیل شورا ها و واگذاری به مردم این فرصت را به خوبی ایجاد کرده ما باید از این فرصت به خوبی بهره ببریم.

عظیمی گفت: الویت ها را باید جدی بگیریم وقتی منابع حدودی داریم ، امروز شهر بزرگ به جمعیت نیست به اصالت و سرمایه های اجتماعی آن است.

لازم به ذکر است در این آیین از ۱۰ ساله زحمات علی اکبر پور محمدی شهردار سابق و محمد مختاری سرپرست ۸۰ روزه شهرداری رفسنجان تقدیر بعمل آمد.

علی اکبر پورمحمدی در این مراسم حضور نداشت.

 

خروج از نسخه موبایل