پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

سعودی ها کوچک تر از آن هستند که بخواهند به لبنان آسیب بزنند

سخنرانی حجت السلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در عزاداری شب عاشورا در مسجد جامع روستای حمید آباد رفسنجان

سخنرانی حجت السلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در عزاداری شب عاشورا در مسجد جامع روستای حمید آباد رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه به تقوای الهی و انجام واجبات اظهار داشت: اربعین یکی از دغدغه های شیعیان و دولت هاست، شاید در قبل دولت ها نمیخواستند دخالتی داشته باشند اما اکنون با این جمعیت میلیونی دولت ها ورود پیدا کرده اند .

وی باتوجه به روز کتابخوانی و کتابدار بیان داشت: مطالعه کتاب باید در سبد زندگی ما قرار بگیرد، اگر پدران و مادران مطالعه کنند فرزندان هم یاد میگیرند.

رمضانی پور در ادامه افزود: اگر خواهان استقلال هستیم باید قدرت خود را افزایش دهیم، هرچه خود را قدرتمند تر نشان دهیم دشمن عقب نشینی خواهد کرد و هرچه ضعف نشان دهیم آنها پیشرفت میکنند.
وی با اشاره به فرموده امام راحل با عنوان سازش با استکبار یعنی دست کشی از اسلام اظهار داشت: اخیرا رئیس جمهور کشورمان خوب عمل کردند و اگر بقیه مسئولان همکاری داشته باشند میشود همکاری با رهبری مقتدر و شجاع و ان شاءالله پوزه استکبار و در رأس آنها آمریکا را به خاک بمالیم و آنها به دستاوردی هم که تا کنون نرسیده اند هم نرسند.

امام جمعه رفسنجان با توجه به کاهش باران در سالهای اخیر خاطر نشان کردند: برای طلب باران باید به درگاه خداوند استغفار کنیم و همانطور که قبل هم گفته ایم آیه های ۵۲سوره هود و ۱۰ و ۱۱ سوره نوح را بخوانید.
وی ادامه داد: اگر باران میخواهید طلب استغفار کنید؛استغفار واقعی.

رمضانی پور در ادامه بیان داشت: کشاورزی میتواند حیات خوبی داشته باشد.در این شهر در زمینه کشاو زی بالای ۱۰۰هزار نفر اشتغال دارند.استخراج از منابع زیر زمینی زیاد شده و این ظلم برای نسل آینده است.

وی با توجه به تحولات اخیر در لبنان تصریح کرد: بحران در لبنان و به زور وادار کردن مسئول آنها کاری ناپسند است که ایشان عامل بازی سعودی ها شده است البته هوشمندی مسئولان دیگر لبنان هم هست مخصوصا انصار حزب الله و آقای سید حسن نصرالله وما نیز برای آنها دعا میکنیم و نمیتوانند امثال سعودی های بزدل که بخواهند به آنها حمله کنند ؛ سعودی ها کوچک تر از آن هستند که بخواهند به دولت و ملت مقتدر لبنان آسیب بزنند.

امام جمعه رفسنجان در پایان به اقدامات اخیر دولت عربستان اشاره کرد و گفت: دولت گذشته عربستان جنایات زیادی انجام داده است مانند قتل آیت الله نمر و اکنون این دولت ظالم دارد دولت ظالم قبلی خود را مجازات میکند.

خروج از نسخه موبایل