امام جمع رفسنجان در جمه راهپیمایان یوم الله 13 آبان مطرح کرد:

“مرگ بر آمریکا” برای ملت ایران یک فرهنگ است

  • شناسه خبر: 133241
“مرگ بر آمریکا” برای ملت ایران یک فرهنگ است

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت آمریکا باعث شد اتحاد و همبستگی فوق العاده ای در کشور جمهوری اسلامی ایجاد شد امروز هیچ شکافی میان سه قوه و دستگاههای کشور و مردم مشاهده نمی شود همه همراه و همدل هستند و یک شعار سر دادند آنهم شعار “مرگ بر آمریکا” .

خانه » سیاسی » “مرگ بر آمریکا” برای ملت ایران یک فرهنگ است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان اظهار داشت: امروز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز حضور دهها میلیونی ملت بصیر ایران اسلامی است، روز همه دانش آموزان و دانشجویان است روز همه مردمان شریف مجاهد و انقلابی است که آمده اند خشم خود را نسبت به دولت مستکبر و گستاخ و بی عقل آمریکا به نمایش بگذارند.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا ملت صلح جو انقلاب اسلامی را تروریست خواند ملتی که هزارات سال ریشه و قدمت دارد و آن را مقایسه کرد با کشور خودش که سابقه ای ندارد.

رمضانی پور گفت: ملت ایران مهربانی و شجهاعتش را از مکتب رسول اکرم(ص) گرفته است که با اخلاق کریمانه اش اسلام را گسترش داده است در حالیکه رئیس جمهور بی عقل آمریکا این ملت را با ملتهای خشونت طلب و بی اصالت هم سنگ خواند.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: امروزه ملت بزرگ ایران اسلامی جواب یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا را دادند و اعلام کردند که ما یک ملت انقلابی هستیم و روز پای خود ایستاده ایم.

وی افزود: دولت آمریکا باعث شد اتحاد و همبستگی فوق العاده ای در کشور جمهوری اسلامی ایجاد شد امروز هیچ شکافی میان سه قوه و دستگاههای کشور و مردم مشاهده نمی شود همه همراه و همدل هستند و یک شعار سر دادند آنهم شعار “مرگ بر آمریکا” .

رمضانی پور گفت: مرگ بر آمریکا برای ملت ایران یک فرهنگ است.

امام جمعه رفسنجان به سه واقعه مهم سخنرانی تاریخی امام خمینی ،قتل عام دانشجویان به دست جنایتکاران آمریکایی و تسخیر لانه جاسوسی همزمان با ۱۳ آبان اشاره کرد و با برشمردن ویژگی های استکبار بیان داشت: استکبار همیشه فرصت طلب است و می خواهد ملت های مستضعف را عقب نگه دارد ، دائما درصدد تجاوز به حقوق دیگران است.

وی افزود: ما از تاریخ انقلاب اسلامی و این روزها درس عدم اعتماد به نظام استکباری و عدم تبعیت از برنامه های نظام سلطه را گرفتیم.

رمضانی پور گفت: ایمان و اعتقاد به بد عهدی نظام سلطه را داریم و ایمان داریم که این دشمنی تاریخی است و آن را در شکل های مختلف علیه این ملت ابراز داشتند از تحمیل جنگ و ترورها و به شهادت رساندن نخبه های کشورمان تا درست کردن داعش و جنگ های نیابتی در عراق و سوریه و لبنان و دیگر کشورها.

امام جمعه رفسنجان حضور هوشمندانه همه مردم به ویژه نخبگان اساتید دانشجویان و دانش آموزان در پیشبرد اهداف و گفتمان انقلاب اسلامی را ضروری برشمرد و گفت: امروز از هر زمان دیگری می طلبد که هوشمندانه پشت سر رهبرمان و ولایت حرکت کنیم.

حجت الاسلام رمضانی پور در پایان از حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، دانش آموزان ، دانشجویان ، فرهنگیان ،اساتید، معلمین، بازاریان، کارمندان، طلاب، روحانیون در مراسم راهپیمایی امروز قدردانی کرد.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان راهپیمایی 13 آبان در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان