سرپرست فرمانداری رفسنجان مطرح کرد :

دشمن از طریق پدافند غیرعامل به داخل کشور نفوذ می کند /مراقب رفتارهای بیولوژیک دشمن باشیم

  • شناسه خبر: 132857
دشمن از طریق پدافند غیرعامل به داخل کشور نفوذ می کند /مراقب رفتارهای بیولوژیک دشمن باشیم

علیار اسکندری نسب گفت :دشمن غرش موشک های ما را در مانورهای نظامی دیده است ،دشمن از طریق پدافند غیرعامل وارد می شوند باید در این زمینه خود را تقویت کنیم و مراقب رفتارهای بیولوژیک دشمن باشیم .

خانه » آخرین اخبار » دشمن از طریق پدافند غیرعامل به داخل کشور نفوذ می کند /مراقب رفتارهای بیولوژیک دشمن باشیم

به گزارش خانه خشتی ؛علیار اسکندری نسب صبح امروز در همایش پدافندغیرعامل در شهر سرچشمه اظهار داشت :کارهای بسیار بزرگی در مجموعه مس سرچشمه به ثمر نشسته است و با روش نوینی که در پیش گرفته شده است ثمرات بزرگی برای اقتصاد کشور رقم می خورد .

وی تصریح کرد :شرکت مس در دوران تحریم مورد تحریم جهانی قرار گرفته بود ،این تحریمها شرکت را با مشکلاتی روبرو کرد ،مسیری که دشمن برای ما طراحی کرده بود هم در بعد نظامی ، بعد اقتصادی ، تولد داعش و دوران تکفیری فقط برای  جمهوری اسلامی ایران بود .

اسکندری نسب بیان داشت : امروز این شرکت قراردادهای مستقیم با شرکت‌های جهانی برقرار می‌کند و توانسته است، تکنولوژی جدیدی را که در صنعت مس به کار رفته و از همان دستاوردهای تحریم‌ها است به نمایش بگذارد .

وی افزود :در بعد نظامی با حضور فرزندان ملت و با همراهی سردار سلیمانی ما توانستیم داعش را از بین ببریم ،امروز جمهوری اسلامی در همه عرصه ها  موفق است تا دیروز ترفند دشمن به صورت حملات نظامی ، برنامه سیاسی و رفتارهای دیپلماتیک بوده است اما امروز تغییر مسیر داده است .

فرماندار با اشاره به اینکه همه ما امروز در ارامش هستیم و این ارامش را مرهون جانفشانی های فرزندان ملت می دانیم تاکید داشت :دشمن لحظه ای از پای  ننشسته ،داعشی های  تکفیری ،سازمان جاسوسی موساد و عربستان صعودی همه متحد شدند در جمهوری اسلامی صدایی را به پا کنند اما به حول قوه الهی و درایت، نیروی های امنیتی  هرگز اجازه چنین کاری را به دشمن نداده اند .

اسکندری نسب اذعان داشت :این درایت در سایه همدلی و وحدتی که همه دلسوزان نظام در کنار یکدیگر داشته اند می باشد ،دنیای استکباری که  فکر می کرد سپاه پاسداران ما یک مجموعه نظامی با یک سری تجهیزات است، اما امروز فهمیده است سپاه در قلب این ملت است .

فرماندار با بیان اینکه دشمن از طریق پدافند عامل کار به جایی نخواهند برد گفت :انها به واسطه عوامل خود و در قالب پدافند غیرعامل شاید بتوانند کاری از پیش ببرند، انها می دانند که پدافند عامل ،پدافند هوایی و فضایی ایران ،فضا را برای انها در هر نقطه از ایران یا دورتر از مرزها نا امن خواهد کرد .

وی افزود :دشمن غرش موشک های ما را در مانورهای نظامی دیده است ،انها پهبادهایی که برای جاسوسی ایران فرستاده اند دیده اند که چگونه ایران انها را منهدم کرده است ،دشمن از طریق پدافند غیرعامل وارد می شوند باید در این زمینه خود را تقویت  کنیم و مراقب رفتارهای بیولوژیک دشمن باشیم .

 

برچسب ها:
امریکا برجام پدافند داعش دشمن سازمان جاسوسی غیرعامل
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان