امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

باید در برابر زیاده خواهی مستکبران مقاومت کرد / راه نجات کشور متوسل شدن به توان داخلی

  • شناسه خبر: 132804
باید در برابر زیاده خواهی مستکبران مقاومت کرد / راه نجات کشور متوسل شدن به توان داخلی

امام جمعه رفسنجان گفت :اگر مسئولین ما همپای شما مردم در برابر زیاده خواهی مستکبران مقاومت می کردند امروز وضعیت اقتصادی ما بهتر از این بود و از دیر باز اقتصاد مقاومتی ایجاد شده بود.

خانه » آخرین اخبار » باید در برابر زیاده خواهی مستکبران مقاومت کرد / راه نجات کشور متوسل شدن به توان داخلی

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام رمضانی پورامام جمعه رفسنجان در خطبه های امروز نمازجمعه ضمن دعوت مردم به تقوی الهی ، رعایت نظم و مقررات و اصلاح ذات البین اظهار داشت :حضور مردم مخصوصا جوانان در پیاده روی اربعین ارزش دارد به این حرکتها کمک کنیم تا ترویج بیشتری پیدا کنند .

وی تصریح کرد :قیمت پسته مناسب است ولی همین قیمت باید حفظ شود و تجار طوری رفتار کنند تا کشاورز ضرر نکند ،به کشاورزان توصیه می کنیم پسته های خود را به یکباره وارد بازار نکنند تا قیمت پسته حفظ شود وقتی پسته زیاد باشد برخی سوء استفاده می کنند و قمیت پسته را پایین می اورند .

امام جمعه افزود :مسئولان امنیتی مراقبت کنند که دلالان سودجو و فرصت طلب جولان پیدا نکنند ، کشاورزان به افراد بدون هویت و ناشناس پسته نفروشند هر چند به قمیت خوبی هم بخرند ،مخصوصا افرادی که اهل این شهر نیستند و سود پسته را به جایی دیگر از شهرستان می برند .

رمضانی پور با بیان اینکه شایسته است تجارت پسته در داخل شهر صورت گیرد خاطرنشان کرد :تجارت پسته در داخل شهر باعث ایجاد اشتغال و منفعت کشاورز می شود همه به نوعی حتی بازاریان از این تجارت بهره می برند، باید به یکدیگر کمک کنیم و فقط به فکر سود خود نباشیم به فکر همه افراد شهرستان باشیم .

امام جمعه رفسنجان ضمن اشاره به خطبه ای از حضرت علی (ع) به موضوع استقامت تاکید کرد و بیان داشت :اگر تمام مردم عالم با شما دشمن بشوند اگر می دانید راهتان حق و درست است باید راهتان را ادامه دهید و در همان مسیر استقامت به خرج دهید مقاومت کلید پیروزی بوده و خواهد بود اگر در راه خدا استقامت  به خرج دهیم خداوند ما را یاری می دهد.

وی به استقامت مردم یمن اشاره داشت و گفت :مردم یمن در برابر ال صعود ایستادگی کردند و پیروز خواهند شد و برای  ال صعود چیزی جز رسوایی و بدنامی نمانده است ،مقاومت مردم لبنان و فلسطین ،سوریه ،عراق نمونه هایی از استقامت است پیروزی ها با مقاومت حاصل می شود .

امام جمعه رفسنجان ادامه داد :اگر مسئولین ما همپای شما مردم در برابر زیاده خواهی مستکبران مقاومت می کردند امروز وضعیت اقتصادی ما بهتر از این بود و از دیر باز اقتصاد مقاومتی ایجاد شده بود نه اینکه سرو گوش اب بدهیم و لبخند به دشمن نشان دهیم و دشمن فکر کند چیزی در وجود ماست که می شود از ما سوء استفاده کرد .

حجت الاسلام رمضانی پور تاکید داشت :چطور می شود که در انتخابات می گویند این شخص پیروز شود ان شخص پیروز نشود چرا این بشود و ان نشود و چه در ان دیدند که شخصی انتخاب شود ؟این ملاک است متاسفانه برخی مسئولین در دولت یازدهم در روز ۱۳ ابان ماه به دشمن بها دادند خیال می کردند می شود به امریکا اعتماد کرد و دوست شد .

وی با بیان اینکه دشمن دائما در حال توطئه علیه ماست عنوان کرد :۱۶ سال پیش دشمنان ما  به دنبال طرح خاورمیانه بزرگ بودند موفق نشدند ،صدها هزار مردم عراق و سوریه را کشتند داعش را وارد کردند بازهم موفق نشدند به دنبال این هستند به هر قیمت و شکلی به داخل مملکت ما نفوذ پیدا کنند اما اگاهی و بصیرت شما مردم مانع اجرای توطئه های انان خواهد بود.

امام جمعه رفسنجان ضمن دعوت مردم در روز سیزدهم ابان اذعان داشت : در سیزدهم ابان ماه به استکبار جهانی نشان خواهیم داد که چگونه روز جهانی  مبارزه ملی را گرامی می داریم و پاسخ گستاخی امریکا را خواهیم داد .

وی ضمن  گرامیداشت سلمان فارسی و سالگرد رحلت حجت الاسلام مرعشی نجفی بیان داشت :خدمات ارزشمند فرهنگی حجت الاسلام مرعشی بر کسی پوشیده نیست وی در اوج سادگی زندگی می کردند .

رمضانی پور ضمن گرامیداشت یاد عمار یاسر یکی از یاران با وفای پیامبر و حضرت علی (ع)  گفت :عمار یاسر الگوی شجاعت ،بصیرت و یکی از یاران صادق امیرالمومنین بود باید شجاعت و بصیرت را از این شخصیت یاد گرفت .

وی یاد وخاطره شهید حسین فهمیده را گرامی داشت و گفت :این دانش اموز بسیجی در ۸ ابان ماه به شهادت رسید ،جوانان باید این نوجوان را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه به روز پدافند غیرعامل اشاره کرد و عنوان داشت :باید همه امکانات لازم مهیا باشد تا در مقابل هر پدیده ای مقابله کنیم ،در برابر هجوم فرهنگی مقاومت کنیم و این نشان دهنده بصیرت و هوشیاری ماست ،پدافند غیرعامل در جزء جزء زندگی ما لازم است در زمینه های مختلف باید ان را اجرا کنیم .

وی به موکب اسکان اهل بیت رفسنجان اشاره کرد و گفت:کمکهای خوبی مردم انجام دادند ،امسال زمینی برای حسینیه در کربلا مهیا شند ولی برای سال اینده زمینی برای ساخت حسینیه رفسنجانیها در کربلا با کمک شما مردم ایجا د شود تا افراد کم بضاعت هم بتوانند به کربلا بروند این کار بزرگی است که همت و همکاری شما را می طلبد ،برای خرید این زمین قریب دو میلیارد تومان اعتبار لازم است.

رمضانی پور تاکید کرد :انچه مهم است رعایت نظم و قانون است ،به نام امام حسین نباید کار خلاف قانون انجام داد ،باید نگاه خوشبینانه به وقایع داشت وجود ویزا و پاسپورت از ملزومات سفر کربلاست .

وی خاطرنشان کرد : اگر اراده خود را بر توان داخلی متوجه کنیم کشور نجات پیدا می کند و از همه شیطنتهای دشمن در امان خواهیم بود .

برچسب ها:
استقامت برجام بصیرت پسته توطئه دشمن دلالان سودجو راه پیمایی روز 13 ابان کربلا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان