مس و اکسین؛ خیز بلند برای صدر

  • شناسه خبر: 132284
مس و اکسین؛ خیز بلند برای صدر

تیم های فوتبال مس رفسنجان و اکسین البرز در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول کشور، فردا و از ساعت ١۵:١۵ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می روند.

خانه » آخرین اخبار » مس و اکسین؛ خیز بلند برای صدر

به گزارش خانه خشتی و به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان دو تیم در حالی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند که پیروزی در این دیدار، تیم برنده را به جمع بالانشینان خواهد فرستاد.
رفسنجانی ها که هفته گذشته و در خانه مقابل تیم سخت کوش و انتهای جدولی راه آهن تهران با تک گل حمید غلامی به پیروزی رسیده اند در حال حاضر با ١٠ امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه دهم جدول قرار دارند. در آن سمت میدان نیز اکسینی ها در کرمان مقابل مس این شهر با یک گل شکست خوردند و با ١٣ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفتند.
دو تیم تا کنون در دو دیدار رسمی به مصاف هم رفته اند که حاصل آن یک پیروزی و یک تساوی برای مسی ها بوده است و نارنجی پوشان تا کنون مقابل این تیم شکست نخورده اند.پیروزی دو بر یک در رفسنجان و تساوی یک بر یک در کرج حاصل کار این دو تیم در فصل گذشته بوده است.
شاگردان علی سامره فردا و از ساعت ١۵:١۵در ورزشگاه انقلاب کرج و به قضاوت علی میرغفاری در حالی به مصاف زردپوشان اکسین خواهند رفت که علی مرزبان را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت.
همچنین این دیدار به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی البرز پخش خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان