پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

غربیها با توسعه بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان به دنبال از بین بردن کانون خانواده های ایرانی هستند

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت:یک کارگروه تخصصی ازدواج و طلاق در شورای فرهنگ عمومی شهرستان تشکیل گردید و ازانجائیکه یکی از اسیب های بزرگ در کشور و دنیا مسائل خانواده می باشد این کارگروه بدین منظور تشکیل شد .

وی تصریح کرد : مفهوم خانواده در بسیاری از خانواده های دنیا از بین رفته است و گرایش به ازدواج کم شده است در کشورهای اروپایی همجنس بازی شدت گرفته است ازدواج با حیوان و همجنس به صورت رسمی رواج پیدا کرده است و این مسائل شوم فرهنگ غرب، به کشور ما هم سرایت کرده است .

رئیس دادگستری رفسنجان بیان داشت :در سالهای اخیر در کشور شاهد افزایش روند طلاق و کاهش ازدواج هستیم و امار ده سال اخیر نشانه دهنده این موضوع است طبق اخرین امار در کشور ۲۵ % ازدواج ها منجر به طلاق می شود .

پور محمدی خاطرنشان کرد :یکی از اهداف غربیها از هم پاشیدگی خانواده و هجمه به شخصیت زن می باشد ،در جامعه فعلی ما شخصیت زن زنده به گور می شود و وضعیت ،بسیار نگران کننده است ،غربیها با توسعه بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان به دنبال از بین بردن کانون خانواده های ایرانی می باشد .

وی افزود :نوک پیکان صهیونیست ها با ایجاد ۷۰ کانال تلویزیونی به خانواده ها مخصوصا مادران و زنان ما نشانه رفته است ،اینها همه اسیب است و مقام رهبری در خصوص این اسیب ها، مکررا بیاناتی داشته اند .

پور محمدی به اسیب های طلاق در خانواده اشاره داشت و گفت :بچه هایی که والدین طلاق گرفته داشته اند در شرف طلاق هستند ،در رفسنجان به همت شورای فرهنگی عمومی و کار گروه تخصصی که شامل بهداشت، دانشگاه ولیعصر(عج) ،دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته امداد، بهزیستی و خیریه ها  … می باشند توانسته ایم در سالهای اخیر اقدامات خوبی در زمینه کاهش طلاق انجام دهیم .

وی در ادامه به افزایش ۷ درصدی امار ازدواج اشاره کرد و تاکید داشت : آمار ازدواج سال ۹۴ در شهرستان رفسنجان ۲ هزار و ۲۹۶ مورد و در سال گذشته ۲ هزار و ۳۴۹ مورد بوده است وسال ۹۳ آمار طلاق رفسنجان ۵۳۵ مورد در سال ۹۴، ۳۶۶ مورد و سال ۹۵ ،۳۰۷ مورد بوده است که این امار نشان دهنده کاهش طلاق است .

خروج از نسخه موبایل