رییس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان مطرح کرد:

وحدت ملت و دولت ایران در مقابل اقدام جاهلانه رئیس جمهور آمریکا و حمایت از سپاه

  • شناسه خبر: 132155
وحدت ملت و دولت ایران در مقابل اقدام جاهلانه رئیس جمهور آمریکا و حمایت از سپاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان گفت: بسیار مبارک است که ملت و دولت ایران و همه حق طلبان عالم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قول و عمل در مقابل اقدام جاهلانه رییس جمهور آمریکا هماهنگ هستند.

خانه » سیاسی » وحدت ملت و دولت ایران در مقابل اقدام جاهلانه رئیس جمهور آمریکا و حمایت از سپاه

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام  دکتر علیمرادی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان در رابطه با سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت:  : این خون حسین ثارالله در جان همه حق طلبان جریان دارد و اکنون قلب انقلاب اسلامی با خون حسین بن علی (علیهما السلام) می تپد و جوانانی در سراسر عالم همچون شهید حججی را به حرکت در می آورد و حاکمیت دشمنان خدا ودر راس آنان آمریکا جهان خوار که به تعبیر امام خمینی (ره)این تروریست بالذات دولتی و هم پیمان او صهیونیسم را از صحنه عالم به دور اندازند.
عضو خبرگان رهبری گفت: سپاه پاسداران حافظ این انقلاب است و دشمن همه تروریست های دست ساخته آمریکا در منطقه است.
وی یاداور شد :دور از انتظار نیست که رییس جمهور تازه کار آمریکا که مایه شرمساری مردم این کشور است ،این نهاد را تروریست بخواند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان افزود:بسیار مبارک است که ملت و دولت ایران و همه حق طلبان عالم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قول و عمل در مقابل اقدام جاهلانه رییس جمهور آمریکا هماهنگ هستند.
دکتر علیمرادی در پایان گفت: به اراده الهی سرانجام و عاقبت امور با متقیان است و جریان ثارالهی خون حسین بن علی به ظهور حضرت ولی عصر (عج) منتهی خواهد شد و ملت ایران با تمام وجود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت می کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان