سرپرست دانشگاه حضرت نرجس ( س) معرفی گردید

  • شناسه خبر: 13050
سرپرست دانشگاه حضرت نرجس ( س) معرفی گردید

در روز یکشنبه ۱۲/۹/۹۱ طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستان و رئیس دانشگاه شهید باهنر ، سرپرست دانشگاه حضرت نرجس (س) ویژه خواهران در محل گلستان امین معرفی گردید. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، در این مراسم امام جمعه رفسنجان ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این دانشگاه در شهرستان بیان داشتند .که خانواده های […]

خانه » آخرین اخبار » سرپرست دانشگاه حضرت نرجس ( س) معرفی گردید

در روز یکشنبه ۱۲/۹/۹۱ طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستان و رئیس دانشگاه شهید باهنر ، سرپرست دانشگاه حضرت نرجس (س) ویژه خواهران در محل گلستان امین معرفی گردید.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، در این مراسم امام جمعه رفسنجان ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این دانشگاه در شهرستان بیان داشتند .که خانواده های متعهد بتوانند فرزندان خود را جهت ادامه تحصیل بدون دغدغه فکری به این دانشگاه بفرستند و از دانشگاه نرجس (س) خواست که با تلاش خود تعداد رشته ها و ظرفیت پذیری دانشجو را در این دانشگاه بالا ببرد.

در ادامه این مراسم دکتر گرامی رئیس دانشگاه شهید باهنر و نماینده وزارت علوم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دانشجو و اشاره به آمار بالای متقاضیان دختر نسبت به پسران اعلام نمود : یکی از آرزوهای ما این بود که دختران در یک مکان مجزا به تحصیل بپردازند و این امر در شهرستان رفسنجان با تلاش مسئولین این شهر محقق شد و مجوز و تاسیس و راه اندازی دانشگاه حضرت نرجس (س) ویژه خواهران از وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری صادر گردید و امروز با حکم وزیرآقای دکتر محمد اناری عباسی نژاد به عنوان سرپرست دانشگاه حضرت نرجس (س) رفسنجان معرفی می گردد.

ایشان در ادامه اشاره نمودند این دانشگاه از بهمن امسال در ۳ رشته ادبیات فارسی ، مترجمی زبان انگلیسی و علوم قرآن و حدیث دانشجو می پذیرد.

ضمنا آقای دکتر محمد اناری عباسی نژاد از سال ۸۸ الی ۹۰ به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار مشغول خدمت بوده ، ایشان عضو هیات علمی و دانشیار شیمی دانشگاه حضرت ولی عصر (عج) رفسنجان است و همچنین مقاله علمی و پژوهشی و دارای مقام پژوهشگر برتر نیز می باشند.

رضایی

 

برچسب ها:
سرپرست دانشگاه حضرت نرجس ( س) معرفی گردید
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان