امام جمعه رفسنجان در مراسم رژه نیروهای مسلح مطرح کرد:

بالابودن عیار اخلاص رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

  • شناسه خبر: 129947
بالابودن عیار اخلاص رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

امام جمعه رفسنجان گفت:معنویت سنگرهای رزمندگان، استقامت فرماندهان و رزمندگان، بی اعتنایی به مظاهر دنیا، بالابودن عیار اخلاص ، را از جمله عوامل پیروزی جمهوری اسلامی در دفاع مقدس بود.

خانه » فرهنگی مذهبی » بالابودن عیار اخلاص رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم صبحگاه رژه نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان که صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بلوار طالقانی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: جنگ بر ما تحمیل شد چرا که ان روزها دشمن در ما ضعف دید و به ما حمله کرد.

وی افزود: شما مردم با خدا معامله کردید ، خداوند به کسانی که ایمان بیاورند و در راه او استقامت کنند مدافع انان خواهد بود و ملائک را به یاری انان می رساند.

رمضانی پور بیان داشت: پیمودن راه خدا رمز موفقیت است، پیامبر خدا و امامان معصوم هم خداوند را ملاک قرار دادند به او اقتدا کردند و برای او کار کردند.

وی خاطر نشان کرد: امام حسین(ع) هم برای خدا قیام کرد و امروز مقام قربیت ایشان بسیار بالاتر از مقام زمینی ایشان است.

امام جمعه رفسنجان بهره گیری از ظرفیت های دفاع مقدس را ضروری برشمرد و تصریح کرد: حماسه مردم ایران در دفاع و در نبرد نابرابر جنگ تحمیلی بسیار مقدس بود.

وی بیان داشت: در هفته لازم است تا تریبون داران از ایام هشت ساله که بزرگترین عظمت ها در ان آفریده شد سخن بگویند مردم و به ویژه نسل جدید را از ان دوران آگاه سازند.

رمضانی پور اعلام حاکمیت بر اروند رود ، مقابله با صدور انقلاب ، تصرف قلمرو ارضی جمهوری اسلامی، برتری و کسب جایگاه در منطقه و داعیه داری رهبری جهان عرب را از جمله عوامل آغاز جنگ تحمیلی برشمرد و گفت: قریب به ۳۰ کشور صدام را در این جنگ حمایت کردند تا جلوی صدور انقلاب را بگیرند.

امام جمعه رفسنجان معنویت سنگرهای رزمندگان، استقامت فرماندهان و رزمندگان، بی اعتنایی به مظاهر دنیا، بالابودن عیار اخلاص ، را از جمله عوامل پیروزی جمهوری اسلامی در دفاع مقدس برشمرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به ذکر روایتی ار امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: اگر می خواهید فردای قیامت در درجه ائمه و شهدا قرار گیرید در مصیبت باعبدالله الحسین(ع) گریه کنید اشک بریزید و اقامه عزا کنید.

رمضانی پور ادامه داد: امروز همه ما بر سر سفره پاک اهل بیت(ع) نشسته ایم، مادران ما بایستی شیرخواران خود با اشک بر امام حسین(ع) شیر دهند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به آغاز ماه محرم الحرام و برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در سراسر کشور، سخنان خود را با ذکر مصیبتی از حضرت علی اصغر(ع) شیرخواره امام حسین(ع) به پایان رساند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان