رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان:

سمت و سوی دانشگاه آزاد باید به سمت کارآفرین بودن برود

  • شناسه خبر: 129629
سمت و سوی دانشگاه آزاد باید به سمت کارآفرین بودن برود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: سمت و سوی دانشگاه آزاد باید به سمت کارآفرینی بودن برود تا این دانشگاه که ثمره فکر بلند آیت الله هاشمی رفسنجانی و هیات موسس آن بتواند به راه خود ادامه دهد.

خانه » علم و فن آوری » سمت و سوی دانشگاه آزاد باید به سمت کارآفرین بودن برود

به گزارش خانه خشتی ، منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان که در سالن فرهیختگان این دانشگاه برگزار شد، با گرامی داشت یاد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: زحمات پیشرفت دانشگاه آزاد قابل تقدیر است.

وی به سابقه خدمت محسن صفریان رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد رفسنجان اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان از پرکارترین و فعال ترین مسئولین واحدهای استانی بودند و قدردان تلاش های وی هستیم.

منظری توکلی به انتخاب حجت الاسلام امان الله علیمرادی به عنوان مسئول جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان اشاره کرد و گفت: گرامی میداریم وررد حجت الاسلام دکتر علیمرادی که از استوانه های استان هستند و منت گذاشتند مسئولیت جدید واحد رفسنجان را پذیرفتند و به سختی هم پذیرفتند با توجه به مسئولیت هایی که داشتند این وظیفه را به ایشان تحمیل کردند.

وی خاطر نشان کرد: آقایان صفریان و علیمرادی از چهره های شاخص و نورانی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

منظری توکلی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با ۴۰۰ واحد در کل کشور به ارائه خدمات آموزشی و پژو هشی مشغول است تصریح کرد: کار تزکیه باید سرلوحه ما دانشگاهیان باشد چرا که یکی از از شئونات پیامبر اکرم است اگر انسانها از درون مصفی شوند برکات فراوانی برای جامعه دارد.

وی با اشاره به روایتی و احادیث پیرامون ارزش علم تصریح کرد: سه نسل دانشگاههای آموزش محور ، پژوهش محور و مولد و کارآفرین بر دانشگاهای دنیا گذشته است دانشگاه آزاد باید این مسیر را طی کند  و تاکید ما بر کارآفرینی است که فارغ التحصیلان آن بتوانند به تولید بپردازند و با تشکیل شرکت های دانش بنیان تولید ثروت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: همه علم ما باید در راستای تمدن اصیل اسلامی صرف شود تا در جامعه ای آسیب های فراوانی در دنیاست این تمدن استقرار یابد.

وی افزود: سمت و سوی دانشگاه آزاد باید به سمت کارآفرینی بودن برود تا این دانشگاه که ثمره فکر بلند آیت الله هاشمی رفسنجانی و هیات موسس آن بتواند به راه خود ادامه دهد.

 

 

برچسب ها:
دانشگاه آزاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان کارآفرینی منظری توکلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان