امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

امر به معروف و نهی از منکر هدف بزرگ قیام امام حسین (ع) در کربلا

  • شناسه خبر: 129599
امر به معروف و نهی از منکر هدف بزرگ قیام امام حسین (ع) در کربلا

حجت الاسلام رمضانی پور گفت :یکی از اهداف بزرگ قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده است وی با رشادت و مبارزه با ظلم روزگار ،عملا نهی از منکر را به همه جهانیان به نمایش گذاشت .

خانه » فرهنگی مذهبی » امر به معروف و نهی از منکر هدف بزرگ قیام امام حسین (ع) در کربلا

به گزارش خانه خشتی ؛امام جمعه رفسنجان در جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر که روز گذشته در دفتر وی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت :یکی از اهداف بزرگ قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده است وی با رشادت و مبارزه با ظلم روزگار عملا نهی از منکر را به همه جهانیان به نمایش گذاشت .
وی تصریح کرد :در ماه محرم باید از تمام ظریفتهای مبلغین و مداحان استفاده کرد ،ارزش اجتماعات دیگر مردم ،به اندازه بزرگی اجتماع ماه محرم نیست .
حجت الاسلام رمضانی پور بیان داشت :با برپایی اقامه عزا در ماه محرم، باید به وظیفه خود عمل کنیم تمام هیات های مذهبی و مداحان باید بحث امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند .
وی با بیان اینکه هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال با هفته دفاع مقدس همزمان شده است گفت :شعاراین هفته “نهضت حسینی امر به معروف و نهی از منکر “می باشد .
امام جمعه با اشاره به اینکه هفته اول هفته امر به معروف و نهی از منکر با اجتماع امران امر به معروف و نهی از منکر در روز جمعه اغاز می شود خاطرنشان کرد :روز دوم مهر ماه همراه با اغازمدارس به نام فرهنک ایران اسلامی ،دانش اموزان امر به معروف و نهی از منکر و زنگ مدارس در مدرسه معارف هدی می باشد روز سوم این هفته استقلال فرهنگی دانشگاهیان ،امر به معروف و نهی از منکر همراه با نشست های ازاد دانشگاهیان است .
وی افزود :روز چهارم سلامت محیط اداری ، کسب و کار اداری و برگزاری جلسات هم اندیشی وشورای امر به معروف و نهی از منکر و روز پنجم تحکیم نهادهای خانوادگی و اسیب های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و روز ششم این هفته حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی امر به معروف و نهی از منکر همراه با گردهمایی طلایعه داران امر به معروف و نهی از منکر و غبارویی گلزار شهدا و و دیدار با خانواده شهدا از برنامه اخر دیگر این هفته می باشد .

برچسب ها:
امر به معروف و نهی از منکر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان