پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ “نصرالله عباسی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع مکرر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقان به‌طورجدی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و دوایر تجسس کلانتری‌ها شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران تجسس کلانتری ۱۱ با بررسی محل‌های وقوع سرقت و کنترل لیست متهمان آزادشده از زندان سرنخ‌هایی از سارقان به دست آوردند و آن‌ها را شناسایی و به‌طور نامحسوس زیر نظر قرار دارند.

سرهنگ عباسی گفت: پس از اطمینان از صحت موضوع مأموران با حکم قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهمین شدند که سرکرده باند را به همراه سه نفر ۳ همدستش را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفی گاه متهم تعداد شش دستگاه موتورسیکلت که تمامی آن‌ها از ناحیه شماره موتور و تنه مخدوش شده بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به برسی سوابق متهمان همگی دارای سابقه کیفری می‌باشند موتورسیکلت‌های مسروقه را به مخفیگاه خود انتقال و به‌طور حرفه‌ای اقدام به مخدوش کردن شماره موتور و تنه آن‌ها می‌نمودند و سپس اقدام به اوراق فروشی و فروش آن‌ها به افراد مال‌خر می‌کردند.

عباسی خاطرنشان کرد: متهمان به همراه وسایل مکشوفه به مقر پلیس دلالت و تحت بازجویی فنی و تخصصی پلیس قرار گرفتند که به بزه خود معترف شدند و تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان با اشاره به این موضوع که پلیس همواره با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند برخورد جدی می‌کند از شهروندان خواست: هنگام پارک وسایل نقلیه موتورسیکلت خود را بدون قفل و زنجیر و تجهیزات ایمنی در حاشیه خیابان و درب منزل رها نکنند و در صورت وقوع سرقت وسیله نقلیه بلافاصله مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

خروج از نسخه موبایل