برنامه ای که جای آن در رفسنجان خالی بود:

طرح مطالعاتی آثار استاد مطهری

  • شناسه خبر: 12927
طرح مطالعاتی آثار استاد مطهری

در هیاهوی زندگی ماشینی موضوعی که در حال فراموشی است پرداختن به روح و فکر انسان است. برای اینکه بتوانیم در بالا و پایین روزگار حرکت فکری متلاتمی را در پیش رو نداشته باشیم و اصطلاحاً در حذب باد نباشیم بایستی از پایه های فکری مستحکمی برخوردار باشیم. برای ساختن پایه های مستحکم اندیشه بایستی […]

خانه » آخرین اخبار » طرح مطالعاتی آثار استاد مطهری

در هیاهوی زندگی ماشینی موضوعی که در حال فراموشی است پرداختن به روح و فکر انسان است.

برای اینکه بتوانیم در بالا و پایین روزگار حرکت فکری متلاتمی را در پیش رو نداشته باشیم و اصطلاحاً در حذب باد نباشیم بایستی از پایه های فکری مستحکمی برخوردار باشیم.

برای ساختن پایه های مستحکم اندیشه بایستی به منابع معتبر مراجعه کنیم.

یکی از این منابع معتبر آثار استاد شهید مرتضی مطهری می باشد. این آثار به گفته بزرگان هم زبان شیوایی دارد و هم پیام خوب و رسایی. آثار شهید مطهری حقیقتاً نعمتی است که فراتر از تعاریف رایج پس از غور در آن، ارزش و قیمت این اثر ماندگار، نمایان تر و احتیاج مبرم جامعه به چنین اندیشه ای مشهود تر می شود.

در هیاهوی حملات فکری و القای شبهات گوناگون فکری جامعه آثار استاد مطهری این توان را به افراد می دهد که به هر بادی نلرزند و توان پاسخگویی به شبهات را داشته باشند و از همه مهمتر اینکه توان تولید اندیشه را به افراد جامعه می دهد. در این مطلب قصد نداریم به چرایی و چیستی این طرح و اهداف آن بپردازیم.

در شهر ما رفسنجان که به دلایل گوناگون شرایط فرهنگی خاصی حکمفرما است خوشبختانه یک حرکت مردمی به دست عده ای از جوانان شهرستان شکل گرفته و آن طرح مطالعاتی آثار استاد شهید مرتضی مطهری می باشد.

در این طرح که مدت یکسال از عمر آن در رفسنجان می گذرد تاکنون هشت کتاب از آثار استاد شهید مور مطالعه و مباحثه قرار گرفته است. طبق اعلام دبیرخانه این طرح دور جدید این کلاس ها که هفته ای یک جلسه برگزار می شود از اواخر آذر ماه آغاز می گردد.

علاقمندان جهت حضور در این کلاس ها و اطلاع از زمان برگزاری آن کافی است به شماره ۱۰۰۰۰۷۹۳۲۳۹۱۴۲ پیامک ارسال کرده و درخواست ثبت نام در این کلاس ها که هزینه آن رایگان است را داشته باشند./

برچسب ها:
بینش مطهر، مطالعاتی،طرح،دکتر هادوی نژاد، رفسنجان، آثار شهید مطهری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مهرابی

    موفق باشید کتابهای حضرت ایه ا...جوادی املی هم بسیار مفید است بعد ازشهید مطهری به ان مراجعه شود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان