امام جمعه رفسنجان تاکید کرد:

بکارگیری جوانان انقلابی به جای فتنه گران

  • شناسه خبر: 129095
بکارگیری جوانان انقلابی به جای فتنه گران

امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولان باید جوانان مومن و انقلابی را جدی و به کار گیرند ؛ در حالی که در نظر مسئولان این جوانان جایی ندارند و افراد فتنه گر جای دارند.

خانه » سیاسی » بکارگیری جوانان انقلابی به جای فتنه گران

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه به تقوای الهی و انجام واجبات اظهار داشت:امروز وظیفه ماست که ولی را تنها نگذاریم و فقط به گذشتگان نگوییم اُف بر شما امروز هم هستند کسانی ممکن است خنجر از پشت بکشند.امروز حیات ولایت جانی دوباره پیدا کرده است.

رمضانی پور ضمن اشاره به مجموعه تازه احداث شده داوری در رفسنجان بیان داشت: داوری بسیار ارزشمند است و این مجموعه میتواند اختلافات و هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهد.
کسانی که مسلط به داوری هستند بتوانند این امر را به خوبی انجام دهند و میتوانند دعواها را به ویژه در امور خانواده کارساز باشند.همچنین در سوره نساء نیز به داوری اشاره شده است.

وی در ادامه با توجه به عید سعید غدیر این عید را تبریک گفتند و افزودند : عید غدیر عید پیوند و نبوت است.
پیامبر به امام علی فرمودند ک ای علی تو برای من به منزله هارون برای موسی هستی جز اینکه پس از من پیامبری نیست.
نبوت مقام نعمت است و امامت مقام اتمام نعمت ؛ نبوت مقام اتمام دین و امامت اکمال دین.نگرانی رسول خدا از علمای آن روز که امروز را هم شامل میشود این بود که خود منحرف هستند و دیگران را هم منحرف میکنند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: هرکه بزرگتر باشد افضل تر نیست بلکه آنکه با فضیلت تر است شایسته تر است.درحالی که شبکه های غربی میگویند پیامبر کسی را بعد از خود انتخاب نکرد این اشتباه است و پیامبر مردان و زنان را در عید غدیر جمع کرد و امام علی را انتخاب کردند و گفتند تو مولای من و هرکس دیگری قرار گرفتی .

امام جمعه رفسنجان با توجه به جشن عاطفه ها بیان کردند : مردم در جشن عاطفه ها ورود پیدا کنند و احسان خود را به دانش اموزان محروم برسانند.

رمضانی پور ضمن گرامیداشت یاد شهدای ۱۷ شهریور افزودند: در ۱۷ شهریور که جمعه سیاه نام گرفت هزاران نفر از مردم انقلابی که خواسته آنها رفع ظلم از جامعه بود که خواسته آنها به حق بود.

وی همچنین یاد و خاطره دومین شهید محراب،شهید مدنی از آذربایجان شرقی و یاد شهید شیخ محمد خیابانی و یاد میثم تمار را گرامی داشتند.

رمضانی پور باتوجه به جنایات بوداییان در میانمار عنوان کردند: مدافعان حقوق بشر کجا هستند که ببینند دارند در این کشور چه میکنند.اینها دارند سلاح های تازه تولید خود را بر سر مردم میریزند و آنها را امتحان میکنند.ای کاش آنها هم مرز ما بودند و ما به حساب آنها میرسیدیم.

امام جمعه رفسنجان با توجه به دیدار اخیر رهبر انقلاب با افراد قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیاء. ادامه دادند : اگر دولت دوازدهم میخواهد موفق باشد باید از نیروی انسانی استفاده کند نه اینکه آمار بیجا بدهد.
وی افزود: این آمار جیب و زندگی مردم را نشان میدهد؛پسر و دختر بیکار و کسانی ک میخواهند ازدواج کنند این را نشان میدهند.امیدواریم دولت دوازدهم بتواند موفق شود و وظیفه ما مردم است که به دولت کمک کنیم.
رمضانی پور تصریح کرد: مسئولان باید جوانان مومن و انقلابی را جدی و به کار گیرند ؛ در حالی که در نظر مسئولان این جوانان جایی ندارند و افراد فتنه گر جای دارند.در بعضی جاها اسم فتنه گران به زبان می آید و باید فکر این را بکنند که روزی خشم ملت مومن به جوش بیاید.

رمضانی پور با توجه به اظهارات تیم مذاکره کننده هسته ای جهت بازدید از مراکز نظامی گفت : هرگز اجازه بازدید از مراکز نظامی را نمیدهیم.در کجای دنیا کشوری اجازه بازدید را داده که ما دومی باشیم ؟!!

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: تعاونی ها اساس کار اقتصاد کشور هستند. چرا با گرفتن مالیات بیجا میخواخید خزانه مملکت را پول حرام پر کنید؟!!ما نمیخواهیم شهر اول در پرداخت مالیات باشیم؛باید به که بگوییم؟!!زود پرداخت کردن مالیات چه نفعی برای کشور و استان و شهر داشته است که میخواهید به زور مالیات برارزش افزوده یا مالیات عملکرد بگیرید.
وی افزود: وظیفه شماست که مالیات برارزش افزوده را فرهنگ سازی کنید. دولت کجا فرهنگ سازی کرده که الان میخواهد پول بگیرد؟!!ما نمیگوییم به قانون عمل نکنید اما این قانون باید فرهنگ سازی شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    دمش گرم در بحث فتنه گران و مالیات حرف دل مردم رو زده...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان