ابراز ارادت هنرمندان رفسنجانی به سالار شهیدان:

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی ویژه محرم + عکس

  • شناسه خبر: 12839
برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی ویژه محرم + عکس

نمایشگاه هنرهای تجسمی ویژه محرم توسط هنرمندان رفسنجانی در نگارخانه فرهنگ برگزار شد. خانم مدائن زاده مسئول برگزاری نمایشگاه در حاشیه افتتاحیه مراسم به خبرنگار “خانه خشتی” گفت: در این نمایشگاه که با هدف ارتباط هنرمندان با محرم و آشنایی مردم با هنر عاشورایی و ارتقاء فرهنگ شهادت برگزار شده است، آثار ۲۰ تن از […]

خانه » آخرین اخبار » برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی ویژه محرم + عکس

نمایشگاه هنرهای تجسمی ویژه محرم توسط هنرمندان رفسنجانی در نگارخانه فرهنگ برگزار شد.
خانم مدائن زاده مسئول برگزاری نمایشگاه در حاشیه افتتاحیه مراسم به خبرنگار “خانه خشتی” گفت: در این نمایشگاه که با هدف ارتباط هنرمندان با محرم و آشنایی مردم با هنر عاشورایی و ارتقاء فرهنگ شهادت برگزار شده است، آثار ۲۰ تن از هنرمندان رفسنجانی در زمینه مشبک، رنگ روغن و عکاسی به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: کارگاه مشبک نیز با موضوع زیارت عاشورا در قسمتی از نمایشگاه در حال برگزاری است که تا پایان دهه اول از آن رونمایی می شود.
مدائن زاده از برگزاری دو نمایشگاه دیگر در ماه محرم خبر داد و افزود: با پایان یافتن نمایشگاه هنرهای تجسمی، هنرمندان در قالب آثار گرافیکی به برگزاری نمایشگاهی با مضمون محرم می پردازند.
لازم به ذکر است نمایشگاه هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی رفسنجان و پایگاه  شهید موسوی از حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص)، به منظور نشان دادن ارادت هنرمندان به امام حسین (ع) برگزار شده است و در دهه اول محرم همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح و ۴ تا ۷ عصر پذیرای علاقمندان می باشد.

 

برچسب ها:
برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی ویژه محرم + عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان