رئیس شورای شهر رفسنجان :

شکایت مردم از دوئیت ها و نفاق ها و عدم صداقت هاست

  • شناسه خبر: 128267
شکایت مردم از دوئیت ها و نفاق ها و عدم صداقت هاست

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت : شکایت مردم از دوئیت ها و نفاق ها و عدم صداقت در کارهاست اگر قانون رعایت شود این مشکلات برطرف میشود و اگر رفتارخوبی در جامعه است ان را مطرح کنیم

خانه » سیاسی » شکایت مردم از دوئیت ها و نفاق ها و عدم صداقت هاست

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام علی هاشمیان در جلسه شورای اداری که امروز در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت : مشکلات ، موانع و بحث ها زیاد است ما اماده ایم این مشکلات را برطرف کنیم و رفسنجان را به جایگاهی که شایسته اوست حرکت دهیم.

وی افزود: مردم توقع دارند حرکت شروع شود ، مردم به دنبال تغییر هستند اما مد نظر انان نفی چهارچوب و ساختار شکنی نیست بلکه برگشت به اصول ها و آرمانهاست که به جای اصلی خودشان برگردند و قانون اساسی درست اعمال و انجام شود.

هاشمیان بیان داشت : مردم انتظار دارند ارزشهای واقعی که به خاطر انان انقلاب کردند جاری شود و وقتی خواسته مردم مطرح نمی شود مردم ناراضی می شوند؛ کسی که منتخب مردم است باید خواست مردم را مورد توجه قرار دهد و  به مردم احترام بگذارد.

رئیس شورای شهر رفسنجان خاطر نشان کرد: کسی که نداند معضل جامعه چیست تا راهکاری پیدا کند مدیر لایق نخواهد بود ؛ سرمایه انقلاب مردم است اگر این سرمایه را از دست دهیم عواقب بدی دارد.

علی هاشمیان مطرح کرد : امروز قصد انگیزه خوانی نداریم، مهم قانون و معیارهای واقعی انقلاب است اگر رعایت شود و همه باید کمک کنیم که ادامه پیدا کند و به معیارها به جای اصلی خودش برگردد ، اینکه بگوییم مردم ولی نعمت ما هستند نباید در شعار باشد باید دقت کنید و مردم را ببینید تغییر به معنی برگشت به معیارها و اصول است.

وی افزود: شکایت مردم از دوئیت ها و نفاق ها و عدم صداقت در کارهاست اگر قانون رعایت شود این مشکلات برطرف میشود و اگر رفتارخوبی در جامعه است ان را مطرح کنیم ،ما باید تلاش کنیم به ایده آل ها برسیم و از نو آوری ها و خلاقیت انسانهای با تدبیر در مسیر کارمان استفاده کنیم و موفق خواهیم بود.

هاشمیان گفت: نترسیم از این اینکه از ما انتقاد کنند ما باید سعه صدر داشته باشیم مردم باید حرف بزنند ، اعتراض کنند و  باید پاسخگو باشیم و ما را خدمتگذار مردم بدانند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم از احزاب و جناح ها که برای رشد و شکوفایی شهر پای کار بیایند، مردم را در صحنه بکشانیم و به انان جرات اعتراض دهیم.

هاشمیان در پایان بیان داشت : میخواهیم حضور مردم در نظارت بر عرصه مدیریتی شهرستان داشته باشیم و در شش ماه اول شروع کار شورای شهر شهروند ناظر بر اعمال و رفتار خودمان در شهرداری و در سایر ارگان داشته باشیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان