تصمیم برای سران فتنه برعهده شورای عالی امنیت ملی است

  • شناسه خبر: 128004
تصمیم برای سران فتنه برعهده شورای عالی امنیت ملی است

امام جمعه رفسنجان گفت: شورای عالی امنیت ملی که جایگاه بسیار بالایی نیز دارد تصمیم گرفتند که دو تن از سردمداران فتنه سال هشتاد و هشت را در حصر قرار دهند؛آنها در زندان نیستند آنها در حصر هستند.کشور ما بزرگ دارد و بزرگان کشور تصمیم میگیرد.

خانه » سیاسی » تصمیم برای سران فتنه برعهده شورای عالی امنیت ملی است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: همه به دنبال روزی پاک باشیم، مردم در خرید و فروش ، در خوردن و آشامیدن راه شرع و شرعیت را بپیمایند.
وی افزود: اختلاف و اختلاص و بی انصافی باعث میشود چهره جامعه عوض شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: در مقابل قلیان ایستادگی کردیم و الان وقت مشروبات الکی است. نیروهای انتظامی در این مورد همکاری ویژه ای کردند.

رمضانی پور بیان داشت:در حوزه کشاورزی زمین هایی وجود دارد که فاقد سند هستند و به این زمین های بدون سند تسهیلات تعلق نمیگیرد. تا ۳ ماه دیگر کشاورزان مهلت دارند تا برای زمین های کشاورزی خود سند بگیرید .

وی با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: تا حد مقدور برای دختر خود جهیزیه تهیه کنید. زیاده روی در امر جهاز خریدن جایز نیست. بعضی خانواده ها خود را تا به حد فقر میاندازند که برای دختر خود جهاز تهیه کنند.
رمضانی پور ادامه داد: خانواده هایی که به جهاز دختر اهمیت میدهند دنبال دختر نیستند آنها به دنبال پست و مقام و جایگاه هستند.
امام جمعه رفسنجان در ادامه سخنان خود در بحث ازدواج گفت:اینکه در امر ازدواج مرد بزرگتر از زن باشد واجب نیست.
هیچ لزومتی ندارد که مرد بزرگتر از زن باشد و زن میتواند از مرد بزرگتر باشد.

حجت الاسلام رمضانی پور در مورد حجاب بیان داشت: در مقابل فرد بدحجاب از خوبی های حجاب بگویید اینطور خود شخص متوجه مضرات بد حجابی میشود.به او اصرار نکنید که حجاب را رعایت کند چون ممکن است موجب شود تا بر کار خود پافشاری کند.

رمضانی پور با توجه به اعتصاب غذای یکی از سران فتنه گفت: شورای عالی امنیت ملی که جایگاه بسیار بالایی نیز دارد تصمیم گرفتند که دو تن از سردمداران فتنه سال هشتاد و هشت را در حصر قرار دهند؛آنها در زندان نیستند آنها در حصر هستند.کشور ما بزرگ دارد و بزرگان کشور تصمیم میگیرد.

وی خاطر نشان کرد: ثبات مدیریت درهر جایی، شهر و استانی میتواند به موفقیت آن شهر و استان بیفزاید.همه ی نیروها باید به یکدیگر کمک کنند.

رمضانی پور در پایان با اشاره به روز مسجد تصریح کرد:مسجد محل رهایی از نفس است و مساجد و مصلی ها اماکن مقدسی هستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان