فرماندار رفسنجان عنوان کرد:

مدیریت بومی حلال مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم

  • شناسه خبر: 127896
مدیریت بومی حلال مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم

فرماندار رفسنجان گفت: با مدیریت بومی ، محلی و با استفاده از امکانات و منابع موجود می توان مشکلات اجتماعی و اقتصادی را حل کرد و به معیشت مردم کمک کرد .

خانه » اقتصادی » مدیریت بومی حلال مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم

به گزارش خانه خشتی؛ فرماندار رفسنجان صبح امروز در مراسم تحلیف و اغاز به کار شوراهای اسلامی شهر وروستا ضمن گرامیداشت شهادت دلتمردان بزرگ رجایی و باهنر و شهدای مدافع حرم اظهار داشت : انتخابات ۲۹ اردیبهشت نماد وحدت ، همدلی و پشتیبانی از ولایت و دمکراسی مردم سالاری را ثابت کرد .

وی تصریح کرد انتخابات، شایسته سالاری ، مردم سالاری دینی و حاکمیت دینی یک حکومت اسلامی به معنای واقعی می باشد ،انتخابات امسال انتخاباتی سالم ،با امن و باشکوه و به صورت بی طرفانه برگزار شد .

فرماندار افزود :دشمن براینکه این انتخابات را به اشوب بکشاند برای ما نقشه داشت ولی برگزاری ان  به صورت باشکوه نقشه های دشمن را از بیان برد .

وی با بیان اینکه حضور ۷۵ درصدی مردم رفسنجان در انتخابات ستودنی است تاکید کرد :از مجموع ۱۵۳ هزار و ۶۱۵ رای ریخته شده به صندوق ارای ،۱۴۹ هزار ۸۸۷ رای جزو ارای صحیح انتخاب شده است ،و قریب سه هزار نفر ما را در اجرای انتخابات کمک کردند .

ملانوری به اهمیت و جایگاه شورا در اسلام و روایات اشاره کرد و گفت :اولین کار شوراها انتخاب شهردار و دهیار می باشد و وظیفه شورای اسلامی بررسی ، شناخت کمبودها و نارسایی های اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی  و همچنین تهیه طرحی اصلاحی و راه های کاربردی جهت برنامه ریزی برای توسعه شهر می باشد .

وی اضافه کرد :بودجه دهیاریها وشهر ها در دوبخش درامد و هزینه ها تقسیم بندی می شود که بخش درامد در طول سال از قسمتهای مختلف کسب پول می شود وهزینه های جاری  شامل حقوق پرسنل ،و هزینه های خدمات عمرانی و رفاهی و … را شامل می شود .

فرماندار گفت :با مدیریت بومی ، محلی و با استفاده از امکانات  و منابع موجود می توان مشکلات اجتماعی و اقتصادی را حل کرد و به معیشت مردم کمک کرد چراکه بسیاری از اتفاقاتی که در رفسنجان افتاده است مانند جمع اوری متدکیان ،کاهش امار طلاق و جمع اوری قلیان ها بر اساس مدیریت بومی صورت گرفته است .

وی با اشاره به اینکه طرح احیا گران ابادی به عنوان طرح الگو دیگر شهرستانها شده است خاطرنشان کرد :تولید و اشتغال در مناطق مختلف شهرستان باعث ایجاد توسعه پایدار در بحث های اقتصادی ،فرهنگی و سیاسی خواهد شد .

برچسب ها:
حلال مشکلات فرماندار رفسنجان مدیریت بومی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان