تقدیم به روح شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم؛

«بازی تک‌ تیر انداز: عملیات انتقام» منتشر شد/ کاربران ایرانی مدافع حرم می‌شوند+ تریلر

  • شناسه خبر: 127748
«بازی تک‌ تیر انداز: عملیات انتقام» منتشر شد/ کاربران ایرانی مدافع حرم می‌شوند+ تریلر

به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت علیه نیروهای تکفیری و متحدانشان، بازی تک‌تیرانداز: عملیات انتقام منتشر شد؛ سازندگان این بازی اثر خود را به روح شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم تقدیم کرده‌اند.

خانه » اجتماعی » «بازی تک‌ تیر انداز: عملیات انتقام» منتشر شد/ کاربران ایرانی مدافع حرم می‌شوند+ تریلر
به گزارش خانه خشتی به نقل از راه دانا؛  این روزها با گسترش اینترنت و فضای مجازی تعداد کاربران بازیهای رایانه‌ای و موبایلی هم به‌طور چشمگیری گسترش پیدا کرده و آمار آن از میلیونها کاربر نیز افزون‌تر شده است.

در این میان بسیاری از کارشناسان و فعالان بازیهای داخلی نیز در رقابت با بازارهای جهانی جا نمانده‌اند و در صدد پیشی گرفتن از آنها برآمده‌اند که در همین زمینه آثار بسیار زیبا و چشمگیری طی سالهای اخیر ساخته و در اختیار قشرهای مختلف مخاطبان قرار گرفته است.

خوشبختانه تکامل بازیهای ایرانی این روزها قابل تحسین است و نمی‌توان منکر لذت بازیهای رایانه‌ای شد که کاراکترهای آن وطنی و ملی و نبردهای آن مربوط به تاریخ، سرزمین، سالهای دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

در همین رابطه بازی بسیار زیبای تک‌ تیرانداز: عملیات انتقام توسط جوانان خوش فکر کشورمان ساخته و آماده عرضه به کاربران محترم شده است.

به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت علیه نیروهای تکفیری و متحدانشان بازی تک‌تیرانداز: عملیات انتقام منتشر شد؛ سازندگان این بازی اثر خود را به روح شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم تقدیم کرده‌اند.

این بازی ویدئویی بر پلتفرم اندروید و در سبک اکشن اول‌شخص با قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای عرضه‌شده است.

بازی در ۲۴ مرحله و در موقعیت‌های مختلف طراحی و ساخته‌شده است.

کاربر در این بازی در نقش یک تک‌تیرانداز مدافع حرم در هر مرحله با کسب امتیازات لازم و دریافت نشان می‌تواند به مرحله‌ی بعد دسترسی پیدا کند و در طی مراحل مختلف در مقابل انواع حملات این نیروها مقاومت کرده و حملات نیروهای تکفیری را دفع کرده و نابودشان کند.

این بازی ویدئویی توسط مرکز تولید و نشر دیجیتال قرارگاه فضای مجازی بسیج با همکاری استودیو زمستان رسانه و باهدف بیان رشادت‌های نیروهای مدافع حرم با بهره‌گیری از ابزارهای نوین سرگرمی تولیدشده است.

بازی در تاریخ  بیستم مرداد ماه و پس از شهادت شهید محسن حججی، در چهارمین همایش فصل وصل در مشهد مقدس با حضور سردار غیب پرور ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین و ریاست محترم قرارگاه فضای مجازی بسیج و همچنین جمعی از فعالان فضای مجازی رونمایی و به این شهید بزرگوار و تمامی شهدای مدافع حرم تقدیم شد.

 

لینک دریافت بازی برای علاقه‌مندان

https://cafebazaar.ir/app/ir.nwg.sniperRevOp/?l=fa

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازی بازی رایانه ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان