به همت مس منطقه کرمان صورت گرفت؛

تجلیل از خبرنگاران شهرستانهای رفسنجان، شهربابک و انار / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 127318
تجلیل از خبرنگاران شهرستانهای رفسنجان، شهربابک و انار / گزارش تصویری

با تدارک مس منطقه کرمان خبرنگاران شهرستانهای رفسنجان، شهربابک و انار تجلیل شدند.

خانه » رفسنجان » تجلیل از خبرنگاران شهرستانهای رفسنجان، شهربابک و انار / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی ، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان های رفسنجان،انار و شهربابک به همت مس منطقه کرمان صبح امروز با حضور حسنی مدیر مس منطقه کرمان، ملانوری فرماندار رفسنجان و جمعی از مدیران مس سرچشمه و مسئولین شهرستان های شهربابک و انار به میزبانی مجتمع مس سرچشمه در محل فرهنگستان شهرک مس برگزار شد.

در این آیین سید علی میر افضلی مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان ضمن خیر مقدم به و تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران حاضر ، پیوند صمیمانه با اهالی رسانه را کمک کننده در راه اعتلای اهداف مجموعه مس برشمرد.

همچنین احمد رنجبر خبرنگار صدا و سیما به نمایندگی از خبرنگاران شهرستان رفسنجان به بیان برخی مشکلات این قشر پرداخت و گفت: خبرنگاران حتی در روز از تجلیل از خودشان هم آسایش ندارند، تنها عشق و علاقه عاملی برای ادامه این شغل است.

رنجبر همچون سالهای گذشته باز هم به مشکل مسکن خبرنگاران شهرستان اشاره کرد و خواستار حمایت مسئولین از خبرنگاران در این مورد شد.

در این مراسم با پیشنهاد مس منطقه کرمان از میان خبرنگاران حاضر قرعه کشی و ۱۰ خبرنگار با هماهنگی مجموعه مس به سفر معنوی مشهد مقدس اعزام می شوند که آقایان ایرج علیپور عکاس و حسین میرزااسدی خبرنگار خبرگزاری ایسنا و خانمها مژده سرچشمه پور، آرزو سلطانی خبرنگار هفته نامه سمن و مریم مرادی خبرنگار سایت خانه خشتی از شهرستان رفسنجان برای این سفر معنوی انتخاب شدند.

در ادامه تصاویر این مراسم را می بینید:

برچسب ها:
تجلیل روز خبرنگار مس منطقه کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان