شهادت شهید «محسن حججی» نمونه عینی حماسه عاشورا

  • شناسه خبر: 127310
شهادت شهید «محسن حججی» نمونه عینی حماسه عاشورا

محسن حججی شهید جوان جبهه مقاومت ، دقیقاً در صحنه ای که شباهت عجیبی به عصرعاشورا در صحرای کربلا داشت به دست اشقی الاشقیاء به شهادت رسید

خانه » فرهنگی مذهبی » شهادت شهید «محسن حججی» نمونه عینی حماسه عاشورا

روزهایی را دنبال می کنیم که کشور عزیزمان ایران ، جهان اسلام و جبهه مقاومت تحت تأثیر یک واقعه شوک برانگیز و افتخارآمیز قرار گرفته است و حماسه ایثار و از خودگذشتی امام سوم شیعیان، بار دیگر متجلی و به تصویر کشیده شد.
محسن حججی شهید جوان جبهه مقاومت که می توان گفت با افتخار از هم میهنان ما بود ، دقیقاً در صحنه ای که شباهت عجیبی به عصرعاشورا در صحرای کربلا داشت به دست اشقی الاشقیاء به شهادت رسید و افتخار بزرگی را برای جبهه مقاومت و کشور جمهوری اسلامی ایران رقم زد.
نظام مقدس جمهوری اسلامی به خود می بالد که بعد از گذشت سه دهه از دفاع مقدس، روزهایی که ایثارگری ها، فداکاری ها و عظمت های دفاع مقدس را شاهد بوده است، نه تنها روحیه بالای معنویت در میان جوانان ایران اسلامی کم نشده، بلکه افزایش نیز پیدا کرده است.
شهید حججی، جوانی بود که نه افتخار دیدار امام راحل (ره) را داشته و نه روزهای دفاع مقدس را شاهد بوده ولی با این وجود، از غیورترین و باوفادارین سربازان نظام جمهوری اسلامی بود که به فیض شهادت نائل آمد و وفاداری اش را به امام راحل (ره) ، شهدای دوران دفاع مقدس و آرمان های این نظام نشان داد.

نوشته از محمد کرمی نیا

برچسب ها:
شهید محسن حججی مدافع حرم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان