سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری مطرح کرد:

ریسک بازیکنان بومی را به جان خریدم

  • شناسه خبر: 127063
ریسک بازیکنان بومی را به جان خریدم

سرمربی مس رفسنجان گفت: بازیکن های بومی سرمایه های آینده شهر هستند و وظیفه ماست که به انها میدان دهیم، هیچ مربی حاضر نمیشد این ریسک را بپذیرد اما من پذیرفتم و امید دارم که خداوند کمک می کند

خانه » ورزشی » ریسک بازیکنان بومی را به جان خریدم

به گزارش خانه خشتی ، علی سامره در نشست خبری مدیر عامل و سرمربی باشگاه مس رفسنجان که روز گذشته با حضور جمعی از خبرنگاران رفسنجان در هتل جهانگردی برگزار شد با بیان اینکه همراهی رسانه ها در کنار تلاش مجموعه باشگاه باعث انگیزه دادن می شود اظهار داشت: رفسنجان و مردم ان لیاقت بزرگ شدن و بهتر شدن در ورزش را دارند و این امر با گذشت زمان امکان پذیر است.

وی اولین هدف خود پس از عهده دار شدن سرمربی گری تیم مس رفسنجان را ترمیم تیم عوان کرد و گفت: دیدگاه این بود که بازیکن های موفق سال گذشته حفظ شوند و سعی شد تا با بستن برنامه های طولانی مدت تیم ترمیم یابد.

سامره با بیان اینکه ۱۲ بازیکن جذب شده به تیم مس رفسنجان غیر بومی هستند خاطر نشان کرد: ۱۹ بازیکن رفسنجانی هستند که ۵ بازیکن در تیم امید و سایرین در تیم های بزرگسالان و زیر ۲۳ سال حضور دارند ، در طول سالهای گذشته حضور این تعداد رفسنجانی در تیم را شاهد نبودیم.

سامره خاطر نشان کرد: بازیکن های بومی سرمایه های آینده شهر هستند و وظیفه ماست که به انها میدان دهیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان تصریح کرد: امسال به دنبال این هستیم که جزو ۵ تیم صدر جدول لیک دسته اول کشور باشیم و امیدواریم با تدابیر مدیریت مجموعه تا دو سال آینده به لیگ برتر دست پیدا کنیم.

سامره گفت: انتقاد همراه با راهکار را پذیرا هستیم اگر انرژی مثبت را از طریق رسانه ها از مردم دریافت کنیم می توان انتظار داشت که اتفاق خوبی بیافتد.

وی در خصوص هواداران تیم مس رفسنجان نیز بیان داشت: تماشاچی باید عاشق تیم باشد تا بتواند انرژی مثبت را به تیم منتقل کند تا رشد یابد، تک تک تماشاچیان لیدر هستند که از ابتدای شکل گیری تیم ان را همراهی کردند.

سرمربی بومی تیم مس رفسنجان در خصوص استفاده از ۱۹ بازیکن بومی و پذیرفتن این ریسک بیان داشت: اگر من از این بچه ها استفاده نکنم دیگر هیچ فردی به انان بها نخواهد داد و من این را خیانت می دانستم که به بازیکن ها بومی میدان ندهم.

وی افزود: هیچ مربی حاضر نمیشد این ریسک را بپذیرد اما من پذیرفتم و امید دارم که خداوند کمک می کند و شما هم در این عرصه ما را یاری رسانید.

علی سامره همچنین در خصوص ماجرای مسعود شجاعی و احسان حاج صفی و بازی این دو بازیکن در مقابل تیم رژیم جعلی اسرائیل با بیان اینکه دیدگاه سیاسی کشور مورد احترام و قابل قبول است اظهار داشت: باید اجازه دهیم که این بازیکنان برگردند و راجع به این اقدام توضیح دهند.

سامره در خصوص اجازه دخالت دیگران در بحث فنی تیم گفت: جایی که نظم وجود داشته باشد دخالتی بوجود نمی آید ، در تمرینات تیم کار جمعی صورت میگیرد و کار تقسیم شده و همه مربیان درگیر هستند  بخشی از کار تاکتیکی را زیر پوشش می گیرند.

علی سامره خاطر نشان کرد: کاری که به صلاح تیم است در تصمیمات گرفته می شود من به دنبال این هستم حداقل ۲۰ سال در سطح بالا مربی گری کنم.

وی افزود: از باشگاه فرهنگی  ورزشی مس و مسئولین صنایع مس برای انتخاب بنده قدردانی می کنم و در آینده از ما زیاد خواهید شنید.

 

 

 

برچسب ها:
بومی ریسک سرمربی مس رفسنجان علی سامره
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان