مدیر عامل باشگاه مس در نشست خبری عنوان کرد:

نقش موثر رسانه ها در موج آفرینی مثبت / ورزشگاه شهدای صنعت مس تا سه سال آینده تکمیل می شود

  • شناسه خبر: 127062
نقش موثر رسانه ها در موج آفرینی مثبت / ورزشگاه شهدای صنعت مس تا سه سال آینده تکمیل می شود

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان گفت: پیش بینی شده است که ظرف سه سال آینده ورزشگاه شماره یک شهدای صنعت مس تکمیل گرددو بازیها لیگ برتر در این ورزشگاه انجام شود.

خانه » ورزشی » نقش موثر رسانه ها در موج آفرینی مثبت / ورزشگاه شهدای صنعت مس تا سه سال آینده تکمیل می شود

به گزارش خانه خشتی ، محمود محمودی نیا مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان در نشست خبری که روز گذشته با حضور جمعی از خبرنگاران رفسنجان در هتل جهانگردی برگزار شد به نقش موثر اصحاب رسانه در موج آفرینی مثبت و موثر در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: رسالت شما آگاهی بخشی است و در بخش مختص ورزش حضور شما می تواند به مجموعه ورزش شهرستان کمک کند.

وی با بیان اینکه خروجی ورزش نشاط عمومی جامعه است تصریح کرد: تلاش خبرنگاران برای موثر بودن در جامعه در بحث ورزش می تواند بیشتر نمود پیدا کند، اگر امروز باشگاه مس بزرگ است تیم بزرگسالان ان ارتقا یافته و بانوان ان در لیگ برتر بازی می کنند شما هم در این موفقیت ها سهیم هستید.

محمودی نیا بیان داشت: همه ما در کنار هم می توانیم باشگاه را حرفه ای تر کنیم و به لیگ برتر برسانیم که تاثیرات آن در جامعه بیشتر خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه مس گفت: رفسنجان به این بلوغ رسیده که جایگاهش را در ورزش کشور ارتقا دهد و نه تنها بخش فنی بلکه بخش رسانه ای آن توسعه یابد.

محمودی نیا در خصوص تکیل کانون هواداران تیم مس رفسنجان بیان داشت: ۱۰ لیدر اصلی برای تیم پیش بینی شده است تا بتوانیم هواداران بیشتری را بر سکوهای بازی ها ببینیم و با شروع مدارس نیز در این زمینه برنامه ی ویژه ای خواهیم داشت تا از طریق موج افرینی مثبت را داشته باشیم.

تکمیل ورزشگاه شماره یک شهدای صنعت مس تا سه سال آینده

محمودی نیا مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان در خصوص ورزشگاه نیمه کاره شهدای صنعت مس بیان داشت: ورزشگاه شماره ۲ تقریبا کامل است و ورزشگاه شماره یک نیز در سال ۹۶ نزدیک به ۸ میلیارد تومان هزینه در بردارد و تا پایان سال ۹۸، ۳۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد .

وی افزود: پیش بینی شده است که ظرف سه سال آینده ورزشگاه شماره یک شهدای صنعت مس تکمیل گرددو بازیها لیگ برتر در این ورزشگاه انجام شود.

محمودی نیا در خصوص حمایت باشگاه از دیگر رشته های ورزشی و ورزشکاران بیان داشت: معتقد هستم که باید به ورزشکاران شهرستان کمک کنیم هرچند فلسفه کاری باشگاه در فوتبال است اما ورزشکاران نخبه ای همچون منصور پور میرزایی و الهه رضا زاده از سوی این باشگاه حمایت می شوند.

بودجه باشگاه مس اعلام نشده است

وی در پاسخ به سوالی پیرامون میزان بودجه باشگاه مس در سال جدید با بیان اینکه بودجه سال گذشته باشگاه ۵.۵ میلیارد تومان بوده است خاطر نشان کرد : بودجه سال جدید هنوز اعلام نشده و برای امسال و سال ۹۷ قول هایی برای افزایش آن داده شده است.

محمودی نیا در خصوص بیشترین مبلغ قرارداد بازیکن ها نیز بیان داشت: این مبالغ به علت تنش هاییکه ممکن است بوجود آید اعلام نمی شوند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی مس رفسنجان در پاسخ به سوالی پیرامون  فعالیت باشگاه در عرصه فرهنگی بیان داشت: ما می توانیم در طرح های فرهنگی که هزینه آنچنانی نداشته باشند ورود پیدا کنیم، فوتبال هزینه بر است و امکان حضور باشگاه در مباحث زیر ساختی شهرستان یا حمایت از سازمان های مردم نهاد وجود ندارد.

۶۰ درصد بازیکن های مس رفسنجان بومی هستند

محمودی نیا با بیان اینکه ۶۰ درصد بازیکن های باشگاه مس رفسنجان بومی هستند خاطر نشان کرد: فلسفه کاری باشگاه در بحث فوتبال است و سعی شده تا در رده های سنی متفاوت ، استعداد یابی ویژه ، فوتبال بانوان و حمایت از ستارگان ورزشی شهرستان همچون منصور پور میرزایی و حضور ورزشکاران در مسابقات المپیک و پاراالمپیک حمایت کند.

وی افزود: باشگاه مس رفسنجان باشگاه بزرگی است و اعتقاد دارم که جا برای بزرگ شدن دارد و تغییران آن برای بهتر شدن و بالا رفتن است.

محمودی نیا اظهار داشت: در چهارچوب خاص تیم برنامه ریزی می کنیم پرسنل باشگاه در یک ساختار سازمانی خص به تیم ها کمک می کنند و سعی شده تا در زیر ساختها در بخش پایه و آکادمیک ارتقا داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: تیم بزرگسالان باشگاه مس رفسنجان با ورود آقای علی سامره که مربی بومی هستند امیدواریم شاهد اتفاقات خوب باشد ؛ همه باید دسه به دست هم با همدلی کمک کنند تا تیم به نتایج خوب دست یابد.

موج آفرینی مثبت رسانه ها برای ما انگیزه ایجاد می کند

محمودی نیا صحت اخبار رسانه ها را لازمه اخلاق سانه ای برشمرد و گفت: مهم نیست که چه کسی برای باشگاه مس زحمت کشید بلکه مهم این است که باشگاه برای رفسنجان باقی ماند و ، موج آفرینی تک تک شما رسانه ها برای ما انگیزه بود و حتی انتقادها هم سازنده بود.

وی تصریح کرد: اینقدری که ما از موج آفرینی شما انگیزه میگیرم برای کار به انتقادها توجه نمی کنیم، بعضی وقتها از انتقادها بالاتر رفتیم از انتقاهای سازنده انگیزه گرفتیم اما مطالبی که در جهت تخریب و غیر صحیح منتشر شوند هیچ تاثیری بر روی ما ندارد چون صحت ندارد.

برچسب ها:
باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان بومی فوتبال محمود محمودی نیا مدیر عامل باشگاه مس مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان