به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

دیدار هیات تحریریه خانه خشتی با امام جمعه رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 127038
دیدار هیات تحریریه خانه خشتی با امام جمعه رفسنجان / عکس

هیات تحریریه خانه خشتی صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار با امام جمعه رفسنجان دیدار کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » دیدار هیات تحریریه خانه خشتی با امام جمعه رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ، به مناسبت گرامیداشت روز بزرگداشت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار صبح امروز اعضای هیات تحریریه خانه خشتی با حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه محترم شهرستان رفسنجان در محل دفتر وی دیدار کردند.

حجت الاسلام رمضانی پور در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خبری سایت و هفته نامه خانه خشتی اظهار داشت: این رسانه مصالح نظام را در نظر گرفته و وظایف خودش را به خوبی انجام می دهد و تند روی و کند روی نمی کند.

وی افزود: شما اهل مصامحه نبودید بدون تعارف مسائل را بیان کردید رسالت خبرنگاری سنگین است و کار ، کار ابلاغ رسالت است کمک کنند به پیشرفت شهرستان مهم است چوب لای چرخ کردن هنری نیست و ارزشی ندارد .


رمضانی پور بیان داشت: کار خبرنگاری مچ گیری و تیتر زدن نیست با تیتر می خواهند نشریات خود را داغ کنند تیتر برای تقویت جایگاه نظام خوب است اما در جهت تخریب نامناسب است.
امام جمعه در سخنان خود به ماجرای سلفی گرفتن برخی نمایندگان در مراسم تحلیف رئیس جمهوریف در مجلس اشاره کرد و گفت : این اشتباه صورت گرفته اما بزرگ کردن آن مزیتی ندارد و به وحدت و همگرایی کشور ضربه می زند .
وی خاطر نشان کرد: هیچگاه از تریبون نماز جمعه شهرستان و استان را مورد هدف قرار نمی دهیم بلکه جهت تقویت آنها گام برداریم به گونه ای رفتار کردم که مسئولان فکر نکنند همیشه باید با امام جمعه درگیر باشند .
رمضانی پور تصریح کرد: رفسنجان بخواهیم نخواهیم یک شهر سیاسی به تمام معناست ، اما این گونه نیست که قابل مدیریت نباشد با این سلایق متفاوت می توان به گونه ای مدیریت کرد که همه کنار هم کار کنند و جنگ سیاسی نداشته باشیم .
وی بیان داشت: خبرنگار وقت و سرمایه خود را در طبق اخلاص می گذارد و با کمترین دریافت بیشترین خدمت را ارائه می دهد انصاف در اطلاع رسانی به وحدت و همگرایی کمک می کند و در نظر گرفتن جنبه خیرخواهانه در انتشار اخبار حائز اهمیت است .
امام جمعه رفسنجان گفت: خانه خشتی در انتشار اخبار نماز جمعه پیشگام است و نماز جمعه را از خودشان می دانستند و خالصانه کمک کردند .

همچنین در این دیدار روح الله بادپروا مدیر مسئول پایگاه خبری خانه خشتی به بیان گزارشی از فعالیتهای این رسانه پرداخت. 

 

برچسب ها:
دیدار هیات تحریریه خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان