کتاب دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است

  • شناسه خبر: 12665
کتاب دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است

بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ، کاروان جمع آوری کتاب در کشور از ۸ آبان از استان قم شروع شده  پنج شنبه ۱۸ آبان به شهرستان ر فسنجان خواهد رسید . هاشمی رئیس کتابخانه های عمومی رفسنجان در این خصوص در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” ،اظهار داشت :این زنجیره مسیرهای قم – تهران – کاشان و اصفهان ویزد را […]

خانه » آخرین اخبار » کتاب دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است

بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ، کاروان جمع آوری کتاب در کشور از ۸ آبان از استان قم شروع شده  پنج شنبه ۱۸ آبان به شهرستان ر فسنجان خواهد رسید .

هاشمی رئیس کتابخانه های عمومی رفسنجان در این خصوص در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” ،اظهار داشت :این زنجیره مسیرهای قم – تهران – کاشان و اصفهان ویزد را طی کرده و حدود ۶ هزار عنوان کتاب در زمینه های مختلف جمع آوری کرده است.

وی گفت : این کاروان از رفسنجان به کرمان و هرمزگان و نهایتا به جزیره تنب بزرگ ، ابو موسی خواهد رسید و در هفته کتاب ، کتابخانه صبا در این جزیره افتتاح خواهد شد  که کتابهای اهدایی و جمع آوری شده در این مکان قرار خواهد گرفت .

رئیس اداره کتابخانه های رفسنجان گفت : پنج شنبه ۱۸ آبان ما میزبان شبکه ۱ سیما هستیم و این برنامه به صورت زنده از شبکه سراسری پخش خواهد شد و مردم رفسنجان به منظور ترغیب و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی می توانند از ساعت ۵/۷ صبح پنج شنبه تا ساعت ۱۲ کتاب های اهدایی خود را در هر زمینه ای در محل پارک مطهری واقع در نبش میدان بسیج شهرستان تحویل دهند.

هاشمی در پایان گفت : کارهای لازم در اداره های مختلف از جمله شهرداری – بهزیستی- نیروی انتظامی – کانون فکری کودکان و دیگر اداره ها از قبل انجام و آماده برگزاری این مراسم هستیم .

رضایی 


برچسب ها:
دانش کتاب کتاب دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است کتابخوانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان