امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

نفاق سم مهلک هر نظامی است به ویژه برای جمهوری اسلامی

  • شناسه خبر: 126184
نفاق سم مهلک هر نظامی است به ویژه برای جمهوری اسلامی

امام جمعه رفسنجان گفت: نباید افراد سخنانی داشته باشند که از انها مطالب و گفتار نادرست برداشت شود، این نوع رفتار و گفتارها تفرقه افکنانه و نفاق را می رساند نفاق سم مهلک هر نظامی است ما از نفاق ضربه خوردیم .

خانه » سیاسی » نفاق سم مهلک هر نظامی است به ویژه برای جمهوری اسلامی

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین به اجرای طرح جمع اوری متکدیان در شهر اشاره کرد و اظهار داشت: در جریان این برنامه مشاهده کردیم که هیچکدام از متکدیان نیازمند نبودند در واقع فقرای این شهر مناعت طبعشان اجازه نمی دهد که ابراز کنند و این وظیفه ما را سنگین می کند که برویم و فقرای واقعی را بیابیم.

وی به مناسبت ۵ مرداد روز نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است و پایگاه مقاومت و هدایت مردم جمعه ائمه جمعه هستند ، عمده هدف در نماز جمعه تبیین حقایق است امام جمعه ای باید حق را بگوید نباید مصلحت اندیشی کند و یا بخواهد با افرادی که با حق می جنگد صلح و سازشی داشته باشد نمی تواند رهبری مردم را بر عهده بگیرد ، امام جمعه باید شجاع باشد شهامت داشته باشد و اهداف را تبیین کند.

امام جمعه رفسنجان از مردم و مسئولین، نیروهای انتظامی و نظامی و بسیجیان اورژانس، آتش نشانی، خط واحد، سخنرانان ، روحانیت معظم، ستاد نماز جمعه و دیگر افراد و سازمانهایی که در بر پایی باشکوه نماز جمعه در این شهر دخیل هستند قدردانی کرد.

وی در ادامه به مراسم باشکوه تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده محمد علی محمد صادقی در رفسنجان اشاره کرد: از برنامه معنوی بالایی بود همراهی با خانواده شهید عزیز و استقبال در چندین مکان و نورافشانی شهر را در پی داشت ، این برکت شهدای ماست، خانواده شهدا الگو هستند و انشالله بتوانیم پیرو انان باشیم.

رمضانی پور بیان داشت: شرافت زن این است که مربی جامعه است نه ملعبه دست مردان شهروت پرست ، فعالیتهای اجتماعی با حفظ عزت و شرافت خوب است و کمک به اداره خانواده و جامعه است  امروز هم رشد سیاسی و انقلابی دختران جامعه ضرورت دارد و می توانند کمک کنند به دیانت و تقوا در جامعه .

امام جمعه رفسنجان لازمه موفقیت دولت را تشکیل کابینه ای چابک ، مردمی، کارامد و پاسخگویی کامل و واقعی دانست و گفت: گزارش کارها باید واقعی داده شود در دولت یازدهم غیر واقعی بود گفته میشد اشتغال ایجاد شده است در حالیکه نه تنها اشتغال نداشتیم بلکه بیکاری داشتیم و این مطلب را مردم در جامعه می بینند.

وی تصریح کرد: اگر دولت دوازدهم به تولید در داخل اعتقاد داشته باشد خیلی مهم است در دولت یازدهم به واردات بیشتر اهمیت دادندو  توجیه میکردند واردات را لذا اگر به تولید اعتقاد می شود می توان اشتغال زایی کرد.

رمضانی پور گزینش افراد اصلح برای کابینه دولت را ضروری دانست و گفت: نباید به صالح بسنده کنیم و مجلس هم چشم بسته به افراد معرفی شده رای اعتماد ندهند مجلس نمایندگان ملت است مصلحت ملت را در نظر بگیرد نه مصلحت حمایت از دولت؛ مجلس باید انتقادگر و اصلاح گر باشد نقایص دولت را در نظر بگیرد استیضاح کند وزرا اگر خطایی کردند از مجلس بترسند وگرنه مجلس و دولت دست به دست هم می دهند و گرفتاری ایجاد می کند.

وی خاطر نشان کرد: نباید افراد سخنانی داشته باشند که از انها مطالب و گفتار نادرست برداشت شود، ابتدا گفته می شود دولت فراجناحی است و گفته شود از آن ۲۴ میلیون نفر تشکیل می شود و تفکر این افراد را باید داشته باشد این نوع رفتار و گفتارها تفرقه افکنانه و نفاق را می رساند نفاق سم مهلک هر نظامی است ما از نفاق ضربه خوردیم .

رمضانی پور بیان داشت: تحریم های جدید و زیر بار برجام نرفتن آمریکا و تهدید سپاه خطرات زیادی برای منطقه دارد و دولت و مجس باید برخورد کنند .

امام جمعه رفسنجان بیان داشت : انقلابی بودن درس امام راحل بوده است و نیاز امروز کشور است اینکه در گذشته کسی انقلابی بوده و با انقلاب همراهی نکرده ارزشی ندارد باید الان انقلابی باشد و عمل کند.

رمضانی پور به آغاز هفته حج اشاره کرد و اظهار داشت: حج از واجباتی است که باید انجام شود و حج امسال با مدیریت هوشمندانه ای که از سوی بعثه رهبر انقلاب و هم سازمان حج و زیارت صورت میگیرد و همه کمک می کنند تا سلامت زائرین تامین شود و اعمال به خوبی انجام و عزت و کرامت ایرانی حفظ خواهد شد.

وی به درگیری سپاه پاسداران با تیم ترورریستی در مرزهای شمال غربی کشور در شب گذشته اشاره کرد و گفت: این عزم ملی فرزندان انقلابی و سپاهی شماست که باتروریست ها اینگونه مبارزه می شود.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان نفاق نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان