امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

فتنه گران سال ۷۸ ، دامنه دولت امروز را جولانگاه خود قرار داده اند

  • شناسه خبر: 125586
فتنه گران سال ۷۸ ، دامنه دولت امروز را جولانگاه خود قرار داده اند

امام جمعه رفسنجان گفت: سالگرد حماسه همبستگی ملی در دفاع از ارکان نظام و در سال ۷۸ به مدت ۵ روز این فتنه گرانی که امروز میدان پیدا کردند و دامنه دولت را جولانگاه خودشان قرار داده اند و برای خودشان سهمی قرار داده اند خون و آتش در ایران ایجاد کردند.

خانه » سیاسی » فتنه گران سال ۷۸ ، دامنه دولت امروز را جولانگاه خود قرار داده اند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به تقوی و تاکید بر اصلاح ذات البین  با اشاره به اجرای طرح جمع اوری متکدیان در سطح شهر اظهار داشت: تاکنون در این طرح بیش از ۲۰۰ متکدی جمع آوری شده که ۹۰ درصد آنها غیر بومی هستند که باید به شهرستان خود ارجاع داده شوند و متکدیان بومی نیز ساماندهی و نیازمندان واقعی به کمیته امداد امام(رع) و بهزیستی معرفی شوند.
رمضانی پور با اشره به روز عفاف و حجاب بیان داشت: حیا صفت نفسانی است و آدمی را از ارتکاب رفتار ناشایست باز می دارد، جنگ زنان عاقل با گریز و شرم همراه است، شرم گویی نوعی عقب نشینی مدبرانه است لذا حجاب و حیا را در جامعه گسترش دهیم.
رمضانی پور ادامه داد: تحلیل سیره امام صادق (ع) ضرورت دارد ایشان ۳۵ سال امامت کرد و جنگ آشکاری با خلفا و دشمنان اسلام نداشت اما به عنوان مرد مبارزه تشکیلاتی بوده است امام با تربیت و نیروها توانست دمار از روزگار بنی امیه و دیگر دشمنان اسلام دراورد لذا اگر هوشمندانه عمل نمی کردند فاتحه اسلام خوانده می شد.
وی به امر به معروف و نهی از منکر که مطالبه جدی امام و رهبر بوده است اشاره کرد و گفت: این دو واجب از حقوق شهروندی هم بالاتر است نسبت به نهادینه کردن این دو فریضتین باید اهتمام ورزید.
امام جمعه رفسنجان به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و افزود: در سند ۲۰۳۰ دروغهای آشکاری وجود دارد مخفی کاری وجود دارد و در آینده منافقین کار خودشان را نشان می دهند برخی معلمین غیر شایسته نفوذ کردند به آموزش و پرورش و آن سند را لاپوشانی می کنند.
وی بیان کرد: لغو سند از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگ وقتی مطرح می شود برخی می گویند که سازمان یونسکو نباید ناراحت شود، لذا دولتمردان ما آن سند را لاپوشانی می کنند باید هوشیار باشیم ما به این دولت و مجلس نمیتوانیم اعتماد کنیم باید خودمان اتش به اختیار عمل کنیم .
وی به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اشاره کرد و افزود: اهمیت دفاع مقدس برای مردم روشن است دفاع مقدس برای ما آبرو و عزت و افتخار بود گرچه برخی نغمه شیطانی سرمی دهند که برخی خانواده ها پشیمانند این درست نیست آنها از شهدایشان شفاعت می گیرند، شهدا هستند که برای ما عزت و اقتدار افریدند .
وی با بیان اینکه رهبر فرمودندهر فتنه ای در برابر ملت هوشیار ناکام است افزود: سالگرد حماسه همبستگی ملی در دفاع از ارکان نظام و در سال ۷۸ به مدت ۵ روز این فتنه گرانی که امروز میدان پیدا کردند و دامنه دولت را جولانگاه خودشان قرار داده اند و برای خودشان سهمی قرار داده اند خون و آتش در ایران ایجاد کردند.
وی ادامه داد: مردم در ۲۳ تیر ۷۸ به خیابان ریختند و چشم فتنه را کور کردند و اجازه میدان دادن به انها نداند همچنین در ۹ دی در سال ۸۸ به میدان امدید و بساط شرمگین فتنه را در جامعه جمع کردید. انها حیا نمی کنند و همدوش بهاییها علیه اسلام کار می کنند.
وی به روز بهزیستی وتامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: نقش هردوی اینها در جامعه سازنده است و اهمیت دارد خدمت به محرومین ستودنی است خدمت این دو نهاد در رفسنجان به محرومان می رسد تشکر می کنیم.
وی به سالگرد تاسیس شورای نگهبان اشاره و تصریح کرد: هوشمندی امام راحل بود که در ابتدای انقلاب در ۳۷ سال قبل وظایف و رسالتهای مهم این شورا را بیان کردند و گفتند که شورای نگهبان جمهوریت و اسلامیت نظام ما را تضمین می کند، خیلی دشمنان مخالفند، ملت وفادار است و ملت ایران اثار و برکات نظارت این شورا در جامعه و کشور می بیند اما دشمنان به جایگاه ولایت و جایگاههای ارزشی مخالفت دارند.
رهبر فرمود: شورای نگهبان نبض نظام و ضامن حیات جامعه اسلامی است شورای نگهبان بر شرایط و اوضاع کشور زمینه ساز انجام و تحقق بهتر رسالتها و وظایف در قانون است تا بیشتر شاهد اقتدار نظام باشیم.
وی خاطرنشان کرد: بایسته های تشکیل کابینه دوازدهم و انتظارات مردم و توجه به گرفتاری های روزمره که برخی مسئولین می گویند تورم و رکود از بین رفته اما از بازار سفره و املاک و … بی خبرند.
وی گفت: برخی کارگاهها و تولیدی ها تعطیل شده و قدرت خرید کالاها را از مردم گرفته شده دولت اجازه ورود کالا به ایران را دادند و باز می گویند ما اشتغالزایی کردیم.
رمضانی پور بیان کرد: چند برابر ان اشتغالزایی که مسئولان ادعا می کنند بیکاری داریم دولت شایسته است از همه گروهها استفاده کند مومنان و متدین و کارامد و از فعالان استفاده کند تا رفع بیکاری را در جامعه شاهد باشیم.

برچسب ها:
دولت فتنه گران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان