امام جمعه رفسنجان در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مطرح کرد:

۶ موشک هوافضای سپاه بر دل دشمنان لرزه انداخته است / اگر تحریم های جدید علیه ایران تصویب شود دیگر پشمی هم از برجام نمی ماند

  • شناسه خبر: 124774
۶ موشک هوافضای سپاه بر دل دشمنان لرزه انداخته است / اگر تحریم های جدید علیه ایران تصویب شود دیگر پشمی هم از برجام نمی ماند

امام جمعه رفسنجان گفت: ۶ موشک میان برد هوافضای سپاه انقلاب اسلامی انها را به لرزه در اورده و وحشت سراپای آنها را گرفته است انها می دانند که عیار ایرانی و عیار سپاه پاسداران و بسیجی چه میزان است و ما باید بر خود ببالیم و خوشحال باشیم.

خانه » سیاسی » ۶ موشک هوافضای سپاه بر دل دشمنان لرزه انداخته است / اگر تحریم های جدید علیه ایران تصویب شود دیگر پشمی هم از برجام نمی ماند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم روزه دار این شهر در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس اظهار داشت: روند رو به زوال صهیونیسم در حال پیشرفت می باشد و فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند در ۲۵ سال آینده اثری از اسرائیل نخواهد بود تحقق پیدا می کند و امروز اسرائیل ضعیف تر از آن است که تصور کنیم.

وی افزود: ۶ موشک میان برد هوافضای سپاه انقلاب اسلامی انها را به لرزه در اورده و وحشت سراپای آنها را گرفته است انها می دانند که عیار ایرانی و عیار سپاه پاسداران و بسیجی چه میزان است و ما باید بر خود ببالیم و خوشحال باشیم.

رمضانی پور خاطر نشا کرد: سیلی موشکی سپاه پاسداران به اسرائیل و آمریکا و عربستان را این مزدوران شنیدند که به فرمان ولی امرمان رهبر فرزانه انقلاب انجام شد اما متاسفانه در داخل برخی احساس نکردند و خوشحالی هم نکردند در حالیکه اقشار مختلف مردمی از احزاب مختلف خوشحالی خود را از این اتفاق عنوان کردند.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران، نیروی انتظامی ، ارتش و دیگر دستگاههای امنیتی کشور اعلام کردن که کوچکترین تحرک انان را محکم پاسخ خواهند داد .

رمضانی پور بیان داشت: این اتفاق پیام های داخلی و خارجی بسیاری داشت که باید ان را بگیریم ، رهبری فرمودند مسئولان باید بودجه های تقویت سپاه را در اختیار بگذارند.

رمضانی پور با ذکر روایتی از امام صادق(ع) بیان داشت: شکر کننده پاداشش همچون روزه دار است باید شکرگزار همه نعمتها باشیم مخصوصا شکرگزار نعمت ولایت باشیم.

وی به مطرح شدن برخی سخنان راجع به بحث امامت و ولایت اشاره کرد و بیان داشت: مطرح کردن چنین مسائلی این زمان به صلاح نیست که مسائلی بر اثر کم اطلاعی مطرح شود و در مردم نسبت به امامت و ولایت شائبه ایجاد شود.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: بعضی می گویند آمریکا ممکن است حرکتی بکند به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب حاکمان جدید آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند شما غصه نخورید.

رمضانی پور گفت: علیرغم توطئه دشمنان جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و آمریکاییها دنبال فرصتی برای ضربه زدن هستند.

وی به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع اساتید دانشگاههای اشاره کرد و گفت: سند ۲۰۳۰ باید تبیین شود اینکه می گویند الزام آور نیست به فرمایش رهبری سطحی نگری است و باید به ان توجه شود.

امام جمعه رفسنجان به تهدیدهای جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد: اگر این تحریم ها امضا شود توسط رئیس جمهوری امریکا آن وقت به فرمایشات رهبری می رسیم که نباید به اینها اعتماد کنیم و در اینصورت حتی پشمی هم از برجام نمی ماند.

امام جمعه رفسنجان به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: کارهای تبلیغی زیاد دیده نمی شودمسئولان سازمان تبلیغات بر اساس وسع خود برنامه های متعدد در سطح شهرستان انجام می شود ضمن تشکر از مسئولین این سازمان از روحانیون مستقر و طرح هجرت و ائمه جماعات قدردانی می کنم که کارهای بزرگی در جهت رونق مساجد انجام دادند.

وی در ادامه به ضرورت کار فرهنگی در جهت کاهش مصرف مواد مخدر اشاره کرد و گفت:  خانواده های و مردم برای اجرایی شدن این مهم به میدان آیند.

رمضانی پور در ادامه به بحران آب در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: مصرف آب شرب نیاز به مدیریت دارد با بحران مواجه هستیم ضرورت دارد تا استفاده بهینه از آب داشته باشیم

خطیب جمعه رفسنجان همچنین عنوان کرد: نماز سعید عید فطر اس ساعت ۶:۳۰ در محل مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) اقامه خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: مصلی این شهر باید به کمک شما مردم ساخته میشود و کمک های اندک اندک شما بسیار ارزشمند است.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان برجام تحریم رفسنجان موشک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان